رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-02-31 17:50 شماره خبر : 7029 https://sobhtoos.ir/short/4Q9aa 0
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور:

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گفت: آیت‌الله شهید رئیسی، ستون محکمی در پشتیبانی از ولایت و همواره خار چشم دشمنان ِاسلام، انقلاب و ولایت بودند.

حجت‌الاسلام خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه ایشان به مقام معظم رهبری و مردم کشورمان، گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی کسی بود که همواره یاور محرومان بودند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت و اعتلای نظام و انقلاب به‌کار گرفتند.

وی با بیان‌اینکه ایشان همواره خار چشم دشمنان ِاسلام، انقلاب و ولایت بودند، افزود: آیت الله رئیسی،  کسی است که ستون محکمی در پشتیبانی از ولایت بودند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور با اشاره به توصیه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر در خصوص صفات یک مسئول گفت: یک مسئول باید سه صفت داشته باشد که ما این صفات را همواره در آیت الله رئیسی شاهد بودیم.

حجت الاسلام خیرآبادی اولین صفت یک مسئول را به توصیه امام علی(ع) اینگونه عنوان کرد: «اگر به مسئولیتی رسیدی باید سعی کنی پرو بالت را برای مردم بگشایی» یعنی همواره در دسترس مردم باشی و خودت را از مردم پنهان نکنی. آیت الله رئیسی شبانه‌روز نمی‌شناختند و همیشه جهادی کار می‌کردند و در خدمت ملت بودند.

 وی دومین صفت یک مسئول به توصیه امام علی (ع) را خوش‌برخوردی با مردم بیان کرد و ادامه داد: امیرالمومنین (ع) فرمودند؛ «وقتی با مردم برخورد می‌کنی، سعی کن با نرم‌ترین حالت و بهترین گفتار برخورد داشته باشی» که این مورد نیز یکی از شاخصه‌های آیت الله رئیسی بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور سومین صفت یک مسئول را به توصیه امام علی (ع) اینگونه بیان کرد: «سعی کن با چهره گشاده و روی باز با مردم رفتار کنی و لبخند به لب داشته باشی که اگر نتوانستی جواب مردم را بدهی یا برایشان کاری انجام دهی، با چهره باز و لبخند بر لب، تسلای خاطر آنان باشی» که این صفت را نیز همیشه در حالات و رفتار آیت الله رئیسی شاهد بودیم.

حجت الاسلام خیرآبادی ضمن تسلیت مجدد این حادثه ناگوار به مقام عظمای ولایت، گفت: ما به منافقین داخلی و خارجی می‌گوییم که راه رئیس جمهور شهید همیشه پر رهرو است همانطور که دشمنان در زمان شهادت سردار سلیمانی فکر می‌کردند خللی در نظام و اراده ملت نظام پیش خواهد آمد اما دیدند این اتفاق نیفتاد، پس از شهادت آیت الله رئیسی نیز خللی در ادامه راه انقلاب پیش نخواهد آمد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار