رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-25 10:01 شماره خبر : 8618 https://sobhtoos.ir/short/eGyAX 0

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان گفت: یکی از اهداف اصلی این انجمن توانمندسازی خانواده زندانیان است که در این راستا کلاس‌های آموزشی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، علیرضا خلیلی صبح امروز در حاشیه افتتاح کارگاه آموزشی خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قوچان، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دستگاه قضا در قوچان تکریم و پایداری خانواده زندانیان است، اظهار کرد: در این راستا برای توانمندسازی همسران زندانیان چند مرحله کلاس‌های آموزشی شامل قلاب‌بافی، خیاطی و... برگزار شد که تماماً رایگان بوده است.
وی با بیان اینکه در مرحله‌ای جدید برای توانمندسازی همسران زندانیان امروز شاهد افتتاح کارگاه آموزشی و ساخت ظروف پلیمری و شمع‌سازی هستیم، افزود: این کلاس در شرایط آزاد بین یک‌میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد در حالیکه در این کارگاه کاملاً رایگان برگزار می‌شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان از اشتغال تعدادی از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش این انجمن در کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و کارخانه‌های سطح این شهرستان خبر داد و افزود: انجمن حدود 100 میلیون تومان برای برقراری این کلاس‌های رایگان هزینه کرده است و خانواده‌ها هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده‌اند.
خلیلی با اشاره به حضور حدود 30 نفر از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش این انجمن در کارگاه آموزشی و ساخت ظروف پلیمری و شمع‌سازی، بیان کرد: تمام مواد اولیه مورد نیاز این کلاس توسط انجمن حمایت از زندانیان تأمین می‌شود و پس از خودکفا شدن خانواده‌ها، این افراد به صورت مستقل کار خود را ادامه خواهند داد. 
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار