رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-18 15:08 شماره خبر : 8504 https://sobhtoos.ir/short/eRLDR 0
نماینده مردم قوچان در مجلس:

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی تنها استخر دانش‌آموزی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از مدیران ارشد کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «صبح توس»، علی آذری ظهر امروز در حاشیه بازدید از استخر دانش‌آموزی قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضلات و مشکلات مردم این شهرستان نبود زیرساخت‌های ورزشی بود که مطالبه به‌حق است.

وی با بیان اینکه امروز با آبگیری و اتمام پروژه استخر دانش‌آموزی در راستای تفریح و آسودگی دانش‌آموزان و عموم مردم قدم برمی‌داریم، افزود: این استخر با تمام تجهیزات ورزشی به همراه سونا و جکوزی در نظر گرفته‌ شده است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این استخر قریب به 15 سال بلاتکلیف مانده بود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که از دوره گذشته مجلس پیگیری شده راه‌اندازی این استخر بود که با اقتصاد امروز برای اتمام آن حدود 60 میلیارد تومان هزینه نیاز بود.

آذری از اختصاص حدود 17 میلیارد تومان اعتبارات در اختیارات نماینده به این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز این پروژه در مرحله آبگیری بوده و تنها چند کار جزئی از آن باقی‌ مانده است که در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از مسئولان کشوری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار