رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/07 Thursday - 2024 27 June الخميس ، 21 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-29 15:19 شماره خبر : 7497 https://sobhtoos.ir/short/e8AMk 0
فرماندار رشتخوار:

فرماندار رشتخوار گفت: در موضوع انتخابات باید در راستای جهاد تبیین تلاش‌ها و کارهایی که صورت گرفته را برای مردم بیان کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از پایگاه خبری چهل ماه نیوز، حسین باهوش در سومین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار که صبح امروز با محوریت جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد، گفت: در موضوع انتخابات با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که تأکید دارند، باید در راستای جهاد تبیین تلاش‌ها و کارهایی که صورت گرفته را بیان کنیم.

فرماندار رشتخوار با تأکید بر اینکه مشکلات حل‌شدنی است، اما تمام‌شدنی نیست، یادآور شد: انتخابات، انتخابات مهمی است، یک پیچ تاریخی سخت امروز جلوی من و شما هست، باید نهایت دقت را در برگزاری انتخابات سالم در نظر بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در راستای بصیرت افزایی و امیدآفرینی حرکت کنیم، یادآور شد: ملاک برای ما رأی مردم است، اما باید مردم را به سمتی راهنمایی کنیم که انتخاب اصلح و درستی داشته باشند.

وی در تکمیل مطلب، افزود: برای انتخاب اصلح باید شاخص‌ها را ببینیم، کدام‌یک از این ۶ کاندید به گفته و فرمایشات مقام معظم رهبری نزدیک‌تر است.

باهوش تصریح کرد: انتخابات باید با ۴ راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری برگزار شود، باید کاری کنیم که مشارکت با حضور حداکثری مردم باشد.

وی افزود: اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن در سطح شهرستان است، در حوزه اشتغال و دستگاه اجرایی در این بازه دو و نیم ساله یک بلوک از پروژه سایت اداری را تکمیل کردیم و برای این پروژه ۲۰ میلیارد اعتبار گرفتیم.

باهوش در ادامه به ادامه‌دار بودن و فعال بودن استخر شنای رشتخوار اشاره و تصریح کرد: در موضوع استخر شنا در حوزه کارهای قبلی مشاور مربوطه دقت لازم را نداشته است، ۹ میلیارد ۵۴۲ میلیون تومان از اعتبارات اخذشده در بحث استخر شنا است، دلیل تأخیر در استخر شنا زیرسازی و برخی کارهایی که درست نشده بود با تأخیر مواجه شده که انشالله بتوانیم زودتر کار را جمع کنیم.

فرماندار رشتخوار در پایان با توجه به موضوع مدیریت آب منابع آبی از شهروندان در سطح شهر و روستاها درخواست همکاری در مدیریت مصرف هم در بخش آب و هم برق جهت جلوگیری از قطعی‌های احتمالی را کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار