رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرماندار شهر فیروزه خبر داد:

فرماندار شهر فیروزه گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۱۱۴ برنامه فرهنگی هنری در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مهدی باغیشنی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس فیروزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ تحمیلی در حالیکه استکبارگران دست به دست هم داده بودند تا ایران را از پای درآورند اما پس از هشت سال دفاع دلیرانه رزمندگان، دشمن نه تنها نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند بلکه در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت و همگان به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور این است که راه گم نشود و انحراف در مسیر این حرکت مقدس پدید نیاید، افزود: باید دانست که دفاع مقدس صرفاً مختص هشت سال ایام دفاع نیست بلکه دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری، ابعاد گسترده‌ای در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت ‌و ... دارد و زمانی که برای خدای متعال و با اخلاص باشد، مقدس می شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فیروزه گفت: دفاع مقدس ضامن عزت، امنیت، سلامت، آزادی، حیثیت و هویت کشور است و هر دفاعی، رزمندگان خود را می‌طلبد همانگونه که مدیران، رزمندگانِ خدمت به مردم هستند بنابراین تا زمانی که جبهه باطل وجود دارد دفاع مقدس نیز ادامه دارد.

باغیشنی بیان داشت: شعار «در راه فتح قله‌ایم» که برای هفته دفاع مقدس امسال تعیین شده، همان قله‌ای است که برای جمهوری اسلامی ترسیم شده و بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره نمودند که انتهایش ختم به منجی عالم بشریت و ظهور امام زمان «عج» است .

فرماندار شهر فیروزه ادامه داد: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۱۴ عنوان برنامه فرهنگی در قالب‌های یادواره، آبروی محله، نشست هم‌اندیشی، برپایی نمایشگاه، کارگاه مشاوره، دیدار با خانواده شهدا و ... در شهر و روستاهای فیروزه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار