رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-26 23:01 شماره خبر : 8642 https://sobhtoos.ir/short/NE9Al 0
باحضور فرمانده‌ کل ارتش در تایباد انجام شد؛

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، از پایگاه‌های مرزی نزاجا و طرح انسداد مرزهای شرق کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ به نقل از فارس، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در سفر به مرزهای مشترک ایران و افغانستان در پایگاه‌های نیروی زمینی ارتش در تایباد حضور یافت و با سربازان وظیفه به گفتگو پرداخت.

فرمانده کل ارتش همچنین از طرح انسداد مرزهای شرق کشور و کارگاه‌های عمرانی گروه‌های رزمی مهندسی بازدید و آخرین روند پیشرفت این طرح ملی، امنیتی و راهبردی کشور را بررسی کرد.

فرمانده و جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی مستقر در مرزهای خراسان رضوی و فرمانده تیپ رزمی مهندسی ۴۴۴ ارتش، امیر سرلشکر موسوی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

عملیات اجرایی طرح انسداد فیزیکی نوار مرزی شرق کشور به طول ۳۳۰ کیلومتر در خراسان رضوی توسط ۴ گروه مهندسی در حال انجام است.

جمهوری اسلامی ایران ۹۴۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان‌و‌بلوچستان در این راستا واقع شده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار