رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-25 11:24 شماره خبر : 8621 https://sobhtoos.ir/short/4kRQQ 0
با حضور خانواده معظم شهدا؛

پیکر شهید مدافع وطن امیر ابراهیم‌زاده صبح امروز بر دستان مردم شهر دولت‌آباد زاوه تشییع و برای خاکسپاری به روستای صفی‌آباد منتقل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پیکر پاک شهید مدافع وطن، امیر ابراهیم‌زاده صبح امروز بر دستان مردم شهر دولت آباد زاوه تشییع و برای خاکسپاری به روستای صفی‌آباد منتقل شد.

این مراسم با حضور خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و نیروهای اداری و نظامی از چهارراه شهید آرمش شهر دولت‌آباد به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

شهید امیر ابراهیم‌زاده در پی حمله تروریست‌های مسلح پنج‌شنبه شب ۲۲ شهریور به نیروهای مرزبانی در پمپ بنزین شهرستان مرزی میرجاوه از توابع استان سیستان و بلوچستان، به‌همراه دو تن دیگر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسید.

طبق آمار منتشره از سوی بنیاد شهید تربت‌حیدریه و زاوه از مجموع ۱۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در این خطه، ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات و رشتخوار است که از این تعداد هزار و ۷۰۸ شهید، هزار و ۶۹۵ نفر جانباز و ۱۴۲ نفر آزاده به شهرستان تربت‌حیدریه و ۲۶۵ شهید به شهرستان زاوه اختصاص دارند که از جانبازان این خطه ۶۹۰ نفر بالای ۲۵ درصد می‌باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار