رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-25 09:39 شماره خبر : 8617 https://sobhtoos.ir/short/4O9WJ 0
رئیس اداره بهزیستی نیشابور:

رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: توان‌یابان ورزشکار نیشابوری با درخشش در جشنواره ورزشی بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» و به نقل از «عطارنیوز»؛ علی صدر با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی بازی‌های بومی محلی شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr)   با حضور بیش از 7 هزار نفر از افراد دارای معلولیت استان خراسان رضوی برگزار شد، افزود: توان‌یابان شرکت کننده در این جشنواره در رشته‌های دال پلان، هفت سنگ، دوز فیزیکی، دوزپا، مچ اندازی و لی‌لی در سالن شهید حمیدی مشهد با هم رقابت کردند.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور افزود: در پایان این رقابت‌ها 100 نفر توان‌یاب از هشت شهرستان استان خراسان رضوی برگزیده شدند که این توان‌یابان برای کسب سهمیه کشوری با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه توان‌یابان نیشابوری در این جشنواره خوش درخشیدند و توانستند مدال‌های ارزشمندی برای نیشابور کسب کنند، ادامه داد: در این رقابت‌ها ابوالقاسم سعادتی مقام اول رشته دوز فیزیکی، فاطمه حصاری عنوان اول رشته دوزپا، الهام مهربانی مقام سوم رشته دوزفیزیکی، هاجر محمدی مقام دوم رشته هفت سنگ و رضا سرچاهی مقام دوم رشته دوزپا را از آن خود کرده و به مسابقات کشوری راه یافتند.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور خاطرنشان کرد: منتخبین این رقابت‌ها به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به جشنواره مسابقات کشوری که مهرماه سال جاری در بابلسر برگزار می‌گردد، اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار