رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-24 17:49 شماره خبر : 8609 https://sobhtoos.ir/short/V5gBk 0
بخشدار مرکزی رشتخوار خبر داد:

بخشدار مرکزی رشتخوار گفت: ۱۳ روستا از ۳۷ روستای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار در حالی آسفالت می‌شوند که در بسیاری از این روستاها دیگر سطحی برای آسفالت نخواهیم داشت.

محمد امانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ با بیان اینکه از آغاز سال ۱۴۰۳، تمامی فرآیندهای اداری جذب سهمیه قیر و موضوع آسفالت را با کمک مسئولان فنی و مالی و دهیاران اعم از ثبت در سامانه ستاد و تعیین پیمانکار، انجام تفاهم‌نامه و انعقاد قرارداد به سرانجام رساندیم، اظهار کرد: از طرفی همزمان موضوع تعویض شبکه آب شرب، جابه‌جایی شبکه برق و مخابرات و زیرسازی سطوح و معابر روستایی را از لحاظ زیرساخت آماده کردیم.

وی افزود: این امر باعث شده که شهرستان بتواند از سهمیه قیر سایر شهرستان‌ها که هنوز اقدامی نکرده‌اند و باعث ایجاد سهمیه شناور شده‌اند، استفاده کند.

بخشدار مرکزی رشتخوار در ادامه بیان کرد: این قول را به نماینده و فرماندار شهرستان می‌دهیم که هر میزان از استان سهمیه قیر دریافت کنند، ما در روستاها سطوح را آماده آسفالت کنیم.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۳ روستای بخش مرکزی از جمله روستاهای فتح‌آباد، براکوه، کاظم‌آباد، اسلام‌آباد، دولت‌آباد، قلندرآباد، علی‌آباد دامن، قادرآباد، عشرت‌آباد، احمدآباد، سعادت‌آباد، محمد‌آباد و ملک‌آباد با سطحی معادل ۹۰ هزار مترمربع در نوبت اجرای آسفالت هستند.

امانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و پیگیری نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان در نوبت دوم سهمیه، بتوانیم پنج روستای دیگر که متقاضی اجرای آسفالت هستند را از این نعمت برخوردار کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار