رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-08 10:23 شماره خبر : 7202 https://sobhtoos.ir/short/VJq6M 0
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هفتم:

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هفتم گفت: تمرکز آیت‌الله شهید رئیسی بر خدا محوری و وحدت حول محور ولایت، موجب شده بود که به هيچ وجه رئیسی عزیز دچار کیش شخصیتی نشود و مثل برخی از روسای جمهور قبل، رفتار شاهانه نداشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تیمور علی‌عسگری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد در سفر جهادی و برای خدمت به مردم، اظهار کرد: عمل به قانون، رفع موانع تولید از راه مقابله با بروکراسی اداری و پاسخگو ساختن مدیران و کارشناسان دولتی در صدور مجوزهای قانونی  در مهلت تعیین شده مهم‌ترین اقدام آیت‌الله رئیسی و دولت ایشان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات شاخص در هیچ‌یک از دولت‌های پیشین وجود نداشت، تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید برای رفع موانع تولید بسیار همت کرد و درنتیجه شاهدیم که در دولت سیزدهم، تولید رشد چشمگیری داشته است.

تجلی وحدت حول محور ولایت در عملکرد شهید رئیسی

رابط پارلمانی و مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اینکه آیت‌الله شهید رئیسی همواره به اصول مدیریت اسلامی و ارزشی معتقد و ملتزم بود، خاطرنشان کرد: خدا محوری، هماهنگی و وحدت حول محور ولایت، اصل برنامه‌ریزی برای آخرت، این‌ها اصولی هستند که در عمل و کارهای شبانه‌روزی رئیس‌جمهور فقید تجلی داشته و غیر قابل انکار است. 

وی ابراز کرد: تمرکز آیت‌الله شهید رئیسی بر خدا محوری و وحدت حول محور ولایت، موجب شده بود که به هيچ وجه رئیسی عزیز دچار کیش شخصیتی نشود و مثل برخی از رؤسای جمهور قبل، رفتار شاهانه نداشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هفتم افزود: شهید رئیسی در مسیر انجام وظیفه و خدمت به مردم و ارتباط با آن‌ها به ويژه محرومان گام‌های استواری برداشت و در این راه نیز به شهادت رسید.

شهید رئیسی مصداق بارز اخلاق‌مداری بود

وی با اشاره به نام گرفتن آیت‌الله رئیسی به سیدالشهدای شهیدان خدمت، گفت: شهید رئیسی همواره مصداق بارز و عملی اصول‌گرایی و اخلاق‌مداری بودند از این رو می‌توان گفت درس مهم این شهید گران‌قدر برای رؤسای جمهور بعد همین نکات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌عسگری با تأکید بر اهمیت رضایت‌مندی مردم، عنوان کرد: رئیس‌جمهور بعدی لازم است فردی دلسوز، کارآمد، امتحان پس داده و مورد تأیید و اعتماد رهبر معظم انقلاب و مردم باشد. البته باید گفت که با توجه به دولت سیزدهم و اقدامات بسیار خوب آن، کار برای منتخب بعدی مردم سخت و دشوار خواهد بود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار