رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/07 Thursday - 2024 27 June الخميس ، 21 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-01 18:10 شماره خبر : 7550 https://sobhtoos.ir/short/4OR1J 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف گفت: امروز ملت عزیز ایران در این آزمون بزرگ دوکار باید انجام بدهند اول حضور حداکثری است و کار مهم دیگر توجه به انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خواف ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و مردم برای حل مشکلات خود به آن مراجعه می‌کنند و این حاکی از اعتماد مردم به قوه قضائیه است.

وی افزود: قضات با حسن رفتار و رسیدگی درست توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند زیرا عدالت، رعایت حقوق مردم و تسریع در رسیدگی به‌صورت جدی در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

امام جمعه خواف با اشاره به استحکام قوانین و مبانی ارزش های انقلاب گفت: بنی‌صدر تایید مردم و تنفیذ امام را داشت اما وقتی از مسیر انقلاب فاصله گرفت، همان مردمی که به او رای دادند در مقابل او ایستادند و همان مجلسی که به صلاحیت او رای داد، عدم صلاحیت او را اعلام کرد و همان امامی که حکم او را تنفیذ نمود پس از انحراف او تنفیذ خود را پس گرفت.

وی تصریح کرد: این انقلاب با کسی تعارف ندارد چرا که در قاموس انقلاب سازش و تعارف معنایی ندارد و در نتیجه انحراف بنی‌صدر از مسیر درست انقلاب باعث شد مردم او را به زیر بکشند.

حجت‌الاسلام مظاهری ضمن تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: امروز ملت عزیز ایران در این آزمون بزرگ دوکار باید انجام بدهند اول حضور حداکثری، یعنی حضور تحول آفرینی که به مسئولان بفهماند مردم پای کار انقلاب و کشورشان هستند و هیچ فاصله ای بین مردم و نظامشان وجود ندارد و این مسئله امنیت‌ساز است.

وی افزود: اما کار دیگری که مردم باید توجه داشته باشند انتخاب درست و اصلح است، زیرا انتخاب اصلح در مقابل فساد و ناکارآمدی می‌تواند ایستادگی کند و در راستای ارزش های انقلاب به مردم خدمت کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار