رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-10 13:28 شماره خبر : 7216 https://sobhtoos.ir/short/VWPZY 0
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع):

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: امروزه افکار جهانی به دنبال ظلم‌ستیزی هستند و رواج ظلم‌ستیزی در دنیا ثمره خون شهدای غزه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین برهان باقری شب گذشته در مراسم یادواره شهدای معلم که در محل سالن سرو شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: امروز مرهون زحمات معلمان دیروز و آینده مرهون زحمات معلمان و فرهنگیان امروز است.

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی و معلم بیش از ۵ هزار شهید و جامعه دانش‌آموزان نیز بیش از ۶ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند که این جای افتخار دارد، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۲ هزار معلم و فرهنگی در دفاع مقدس حضور داشته‌اند و آمار دانش‌آموزانی که تربیت‌یافته همین معلمان بودند نیز ۵ یا ۶ برابر بیشتر است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام همچنین در ادامه تصریح کرد: در جنگ‌هایی که رخ می‌دهد و کشوری برای دفاع از خود حرکت می‌کند معمولاً نیروهای نظامی در جبهه حضور پیدا می‌کنند؛ ولی در دفاع مقدس نیز از تمام اقشار در دفاع مقدس حضور داشتند و این رمز پیروزی ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس غرب و شرق با یکدیگر متحد شده بودند و در برابر ایران اسلامی ایستادند، اذعان کرد: حضور با ایمان و متعهدانه تمام اقشار مردم در جبهه‌ها و حتی برخی در پشت‌جبهه‌ها باعث پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری با بیان اینکه در جبهه‌ها فردی نمی‌توانست معلم، دانش‌آموز، مکانیک، دکتر، مهندس و... را از یکدیگر تشخیص دهد؛ چون همه رزمنده بودند، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران به دنبال آماده‌سازی زمینه ظهور امام زمان (عج) بود.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها ۸۰ سال با انگلیسی‌ها جنگیدند تا توانستند استقلال خود را به دست بیاورند؛ ولی سختی‌هایی کشیدند تا تمدن‌سازی کنند، تشریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما حتی سیم خاردار نداشتیم و هیچ کشوری این سیم خاردار را در اختیار ایران قرار نمی‌داد؛ ولی امروزه برخی از کشورها از پهپادهای و موشک‌های ایران هراس دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه شهدا باعث پایداری و استواری پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شده‌اند، ابراز کرد: امروزه افکار جهانی به دنبال ظلم‌ستیزی هستند و رواج ظلم‌ستیزی در دنیا ثمره خون شهدای غزه است و خون شهدای غزه باعث شد برای اولین‌بار پای ایران اسلامی را به ستیز با یهودیان باز شود و ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه این نظام به عنوان رزمایشی برای ولایت‌پذیری است اگر از ولی‌فقیه حمایت کردیم می‌توانیم از ولایت نیز اطاعت‌پذیری داشته باشیم، تأکید کرد: رمز موفقیت و محبوبیت شهید رئیسی و حاج قاسم نیز اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه بود و این شهدا خود را سرباز ولی‌فقیه می‌دانستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری با تأکید بر اینکه اگر مدیران و مسئولان ما به دنبال موفقیت هستند باید سرباز ولایت‌فقیه باشند، بیان کرد: امیدواریم مردم، دولتی را انتخاب کنند که مهم‌ترین خصلت او سربازی ولی‌فقیه باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار