رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-06 13:00 شماره خبر : 7184 https://sobhtoos.ir/short/4x9qQ 0
یادداشت؛

حجت‌الاسلام عباس بابائی، استاد حوزه و دانشگاه در یادداشتی نوشت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، «سید ابراهیم» تبدیل به یکی از اسطوره‌های ایران‌زمین شد؛ درست مثل «حاج‌ قاسم».

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم، «سید ابراهیم» تبدیل به یکی از اسطوره‌های ایران‌زمین شد؛ درست مثل «حاج‌ قاسم».

به این سروصدای عده‌ای رجاله‌ رسانه‌ای نگاه نکنید؛ اول به جمعیت چند میلیونی تشییع‌کننده‌ بنگرید و آنگاه به جوشش خون پاک این خادم‌الرضا و خادم‌ ملت و به خلوص و مظلومیت خاصش نظاره کنید که در قلوب همگان انقلاب به پا خواهد کرد.

تمام شرایط برای متهم‌ شدن و برچسب‌ خوردن توسط بنگاه‌های خبر پراکنی ضدانقلاب را داشت؛ خادمی بود که علاوه بر «طلبه‌ بودن»، سال‌ها در کسوت «مدیریت‌های کلان حرم جمهوری اسلامی» با افتخار انجام وظیفه کرد.

علی‌رغم این میزان از سم‌پاشی‌های داخلی و خارجی، اما این مقبولیت و محبوبیت خیره‌کننده‌اش از کجاست؟

سه عامل داشت که اولی را همیشه به داخلی‌ها می‌گفت و دومی را به خارجی‌ها و سومی را فقط به خدا.

۱) طلبه‌ خدمتگزار

همان ویژگی که «آقا» فرمود: «رئیسی عزیز، خستگی نمی‌شناخت». همان ویژگی که باعث محبوبیت طلاب و روحانیت در طول تاریخ تشیع شده‌ است و امروز مرز جداکننده‌ طلبه‌ انقلابی و غیرانقلابی است؛ نوکری مردم.

۲) سرباز امام‌ خامنه‌ای

همان ویژگی که باعث محبوبیت مدیران نظام در قلوب ملت و باعث جدایی مدیر انقلابی از غیرانقلابی است؛ درست مثل بهشتی و رجایی و حاج‌ قاسم.

۳) اخلاص

خاصیت اخلاص آن است که انسان را بزرگ می‌کند و محبوب؛ «سید ابراهیم» هر کجا بود برای خدا کار کرد؛ نه از ناسپاسی‌ها و طعن‌ها سست شد و نه تمجیدها و تکریم‌ها متکبرش کرد.

سلامٌ علیه یومَ وُلد و یوم استشهد و یوم یبعث حیاً.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار