رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-06 08:44 شماره خبر : 7174 https://sobhtoos.ir/short/VbPZL 0
یادداشت؛

شهید سیدابراهیم رئیسی در سخن و عمل، صداقت کامل داشت او آنچنان خدمت کرد که در مناظرات انتخاباتی به مردم وعده داده بود و ایشان در واقع «وعده صادق خدمت» را محقق کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اسماعیل تازیکی فعال رسانه‌ای نیشابور نوشت؛ بار دیگر از قصه و تفسیر روزگار آموختیم؛ در کنار مردمی بودن، انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن و پاکدست و خدمتگذار بودن؛ آنچه یک مدیر و مسئول را در نظام اسلامی عاقبت بخیر خواهدکرد ولایت پذیری  است.

خادم‌الرضا شهید سیدابراهیم رئیسی که درس ولایت پذیری را در مکتب علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) مشق کرده، همچون چراغ روشنی برای مدیران عرصه سیاست، حامل این پیام بود که نمره قبولی کارنامه اجرایی آنان لبخند و رضایت ولی فقیه نظام اسلامی است نه صاحبان ثروت و قدرت‌های پوشالی جامعه جهانی طاغوت.  

تمام خصلت‌های نیکو اشاره شده؛ کم و بیش در بین برخی از روسای جمهور گذشته ایران بود ولکن تنها شهید سیدابراهیم رئیسی از لسان مبارک ولی زمانه، توفیق شایستگی «رئیس جمهوری مغتنم»و « اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا» را داشت.

از نشانه‌های بارز ولایت پذیری، صداقت است، شهید سیدابراهیم رئیسی در سخن و عمل، صداقت کامل داشت او آنچنان خدمت کرد که در مناظرات انتخاباتی به مردم وعده داده بود و ایشان در واقع «وعده صادق خدمت» را محقق کرد.

عملکرد سیدالشهدای خدمت به مردم این پیام را داد که شرکت در انتخابات مهم است و مهم است که به چه کسی رای بدهیم. 

مهم است که رئیس جمهور مردمی باشد و برای نظارت بر میزان داروی کرونا شخصاً در بین بیماران کرونایی و داروخانه‌ها برود و یا برای حفظ جانش، صندلی‌اش را در فاصله ده متریِ حتی معاون اول خود بگذارد.

مهم است که رئیس جمهور، رونق اقتصادی خانواده‌ها را در احیای کارخانجات داخلی بداند و یا نان و معیشت مردم را به یک قراداد سراسر معیوب خارجی با کدخدای جهانی خود، گره بزند.

مهم است که رئیس جمهوری، شاخص آموزش آن، آموزه‌های قرآن و عترت و تدریس تمام ساحتی باشد یا سند2030 که نتیجه آن فریب و صحنه‌گردانی اغتشاشات توسط برخی از دانش‌آموزان فریب خورده دهه هشتادی شود.

مهم است که از سر ذلالت در شعار مرگ بر اسرائیل بین خواص تردید ایجاد کند یا در مظلومیت مردم مسلمان فلسطین بیش از 200 موشک بر سر اسرائیل فرود آورد و او را در گنبد به اصطلاح آهنی خود تنبیه کند.

مهم است که برای به خط کردن مدیران دولتی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، شخص رئیس جمهور هم تا زانو در آبِ سیل قدم بزند یا مانند رئیس جمهوری در زلزله کرمانشاه تا زیر گردن در ماشین ضدگلوله باشد و آن هم یکسره بر طبل انتقاد بی‌چون و چرا مسکنِ مهر بکوبد.

مهم است که رئیس جمهور حتی برای مادر خود که عزیزترین شخصِ زندگی‌اش است از بیت‌المال همچون مولی با عقیل برخورد کند یا رئیس جمهوری باشد که برادر دزد خود را دستیار ویژه خود قرار دهد.

مهم است که رئیس جمهور کلام رهبری را حجت خود بداند و یا رئیس جمهوری باشد که در انتصابات خود، دوست قدیمی و هر رحیمی را مشیت بالاتر از تقدیر بداند.

خیلی چیزها مهم است و هر مهم یک پیام است و خوب بخاطر بسپاریم که برای این پیام‌ها جان داده شده است آن هم جان خادم‌الرضا، رئیس جمهور عزیزمان.

حال که طبق قانون اساسی باید در هشتم تیرماه دوباره برای سپردن صندلی خدمت «سیدالشهدای خدمت» پای صندوق‌های رای برویم، لازم است یک بار دیگر پیام‌های مردمی بودن، انقلابی بودن، ساده‌زیستی و به دور از اشرافیت، پاک بودن، استکبار ستیزی، نترس و شجاع بودن، صداقت در گفتار و عمل و در راس آنها ولایت پذیری را در ذهنمان مرور کرده و برای دیگر هموطنان هم تبیین کنیم که واقعاً انتخابات مهم است و مهم است که به چه کسی رای بدهیم.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار