رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/07 Thursday - 2024 27 June الخميس ، 21 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-30 18:31 شماره خبر : 7521 https://sobhtoos.ir/short/NEM0D 0
در راستای امدادرسانی به زلزله زدگان صورت گرفت؛

در راستای امدادرسانی هر چه بهتر و سریعتر به زلزله‌زدگان کاشمری، تیم‌های امداد و نجات نیشابور به این شهرستان اعزام شدند.

سید حمید حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛  گفت: به دنبال وقوع زلزله ۵ ریشتری در شهرستان کاشمر و در پی درخواست EOC قطب شمال شرق، فوراً تیم واکنش سریع دانشگاه علوم‌ پزشکی نیشابور به این شهرستان اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور ادامه داد: این تیم به استعداد هشت نفر کارشناس ماهر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس جهت پوشش امدادی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کاشمر حضور یافت و تا پایان زمان بحران در منطقه مستقر بود.

وی افزود: آماده‌باش هر دو بیمارستان حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور، اعلام وضعیت اضطراری و فراخوان نیرو و بازدید از اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم از دیگر اقدامات انجام شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور نیز در همین رابطه از اعزام تیم‌های امداد و نجات این شعبه به کاشمر خبر داد و گفت: دو تیم سه نفره امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیشابور برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان به کاشمر اعزام شدند.

اسماعیل شاه بیگی افزود: این تیم امدادی شب گذشته به همراه هشت دستگاه چادر جهت اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان در کاشمر حضور پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر نیشابور تا زمانی که به امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان نیاز باشد، در منطقه حضور دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار