رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-07 13:50 شماره خبر : 7194 https://sobhtoos.ir/short/4y91Y 0
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین شاخصه‌ و دغدغه فرمانداران ما در استان رفع مشکلات مردم است و همه ما خدمت به مردم را از شهید جمهور یاد گرفتیم و قطعا تا باشیم این راه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سرخس با حضور سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت، مسئولان و جمعی از مردم شهرستان سرخس در محل فرهنگسرای امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه سرخس در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: خون شهید رئیسی و شهدای خدمت، شکوفایی مدیریتی را در راه دارد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری افزود: ایشان به معنای واقعی کلمه سیاست را عین دیانت و دیانت را عین سیاست می‌دانستند؛ شهید رئیسی محافظه‌کار و سازش‌کار نبود و در مقابل دشمن تسلیم نمی‌شد.

شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر و جهادی بود

وی تصریح کرد: شهید رئیسی در مقابل مشکلات تسلیم نشد و رئیس‌جمهور شهید عزیز ما خستگی‌ناپذیر و جهادی بود؛ شهید رئیسی خستگی را خسته کرد.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی تمام‌وقت در خدمت مردم بود و تنها صبح جمعه‌ای که استراحت کرد در آغوش امام رضا علیه‌السلام آرام گرفت.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه شهید رئیسی اهل اشرافی‌گری، دنیاطلبی و تجمل‌گرایی نبودند، گفت: ویژگی‌های دیگر شهید آیت‌الله رئیسی ولایتمداری و مردمی‌بودن او بود.

وی بیان گرد: مسئولان ما در زمان سیل و زلزله و حوادث دیگر و همچنین برای رفع مشکلات مردم باید مانند فرماندهان دوران دفاع مقدس در میدان باشند.

امام جمعه سرخس با قدردانی از خدمات حسن نوری‌زاده، فرماندار سابق سرخس تصریح کرد: الحمدلله آقای نوری‌زاده همیشه در میدان بود؛ مردم شهرستان سرخس مدیون شهید رئیسی هستند که با دستور مستقیم ایشان، آقای نوری‌زاده به سمت فرمانداری شهرستان سرخس منصوب شد.

وی اضافه کرد: فرماندار سابق سرخس فردی جهادی، میدانی و مردمی بود؛ انسان وقتی عشق به کار داشته باشد، دیگر خواب ندارد؛ از حسن انتخاب آقای استاندار برای انتخاب فرماندار سرخس به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی هم تقدیر داریم.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: برای آقای سالم، سرپرست جدید فرمانداری سرخس هم آرزوی توفیق داریم؛ کار قرارگاهی و جهادی و با هم کار کردن باید در دستور کار وی باشد؛ در شهرستان سرخس برادران اهل سنت در کنار برادران شیعه همه یکی هستیم.

امام جمعه سرخس بیان کرد: مردم ما مطالبه‌گر هستند و ان‌شاء‌الله کمک کنیم تحت اشراف مسئولان استانی، خدمات آقای نوری‌زاده توسط آقای سالم در شهرستان سرخس ادامه پیدا کند.

فرماندار سابق سرخس گام‌های بلندی را در عمران و آبادانی منطقه برداشت

امام جمعه اهل سنت نیز در این مراسم گفت: آیت‌الله شهید رئیسی مجاهد و خستگی‌ناپدیر و همیشه در میدان بودند؛ ایشان فرامذهبی و فراقومی عمل می‌کردند.

مولوی سید عبدالعزیز پارسا افزود: ایشان در ایام کرونا با تمام شهامت و بدون هراسی به مردم خدمت کردند‌.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین رحمت و رافت است، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکیدشان بر تکریم ارباب رجوع است. کار برای مردم باید با آسانی انجام شود.

امام جمعه اهل سنت سرخس بیان کرد: از خدمات ارزشمند آقای نوری‌زاده قدردانی داریم؛ وی گام‌های بلندی را در عمران و آبادانی منطقه برداشت و برای خدمت به مردم شب و روز نداشت.

مولوی پارسا افزود: آقای نوری‌زاده بدون در نظر گرفتن قومیت و مذهب خدمات بسیار ارزشمندی را در این منطقه مرزی داشت.

کمترین نارضایتی را در دوران آقای نوری‌زاده در سرخس داشتیم

در ادامه این مراسم رئیس دادگستری سرخس اظهار کرد: شهید رئیسی هم مظلوم و هم صبور بود؛ شهادت ایشان هم مظلومانه بود؛ ایشان شهید خدمت شدند.

حیدر جهانی افزود: استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونسیتی از رسانه در سطح دنیا استفاده می‌کنند و با این رسانه رژیم جعلی صهیونسیتی خودش را مظلوم نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در دولت آیت‌الله رئیسی، عزت و اقتدار به جمهوری اسلامی ایران برگردانده شد؛ با این اقتدار و صبری که ایشان داشتند و دنبال کردن آرمان‌های نظام و رهبری و دفاع از مظلومان، عملیات وعده صادق هم محقق شد.

رئیس دادگستری سرخس تصریح کرد: انحصار سیاست خارجی در دولت شهید رئیسی شکست تا شاهد حضور جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و بریکس باشیم؛ این‌ها نشانه خدمت خالصانه و بی‌منت ایشان بود.

جهانی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق سرخس گفت: در شهرستان سرخس آقای نوری‌زاده لباس جهادی بر تن داشت و با تلاش مجاهدانه در دو سال اخیر در بسیاری از حوزه‌ها و به‌ویژه از لحاظ سیاسی و امنیتی هیچ مشکلی در شهرستان نداشتیم.

وی عنوان کرد: فرماندار سابق سرخس در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی و کشاورزی پای کار بودند و کمترین نارضایتی را در دوران وی در شهرستان سرخس داشتیم.

وحدت گره‌گشای مشکلات سرخس است

رئیس شورای اسلامی شهر سرخس در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه مردم سرخس مرزداران واقعی این مرز و بوم هستند، گفت: آقای نوری‌زاده به حق تلاشگر و جهادی و الگویی برای سایر مسئولان بود.

غلام شهرکی افزود: وحدت گره‌گشای مشکلات شهرستان سرخس است و این اتحاد و انسجام راهگشای مشکلات خواهد بود.

مهم‌ترین دغدغه فرمانداران خراسان رضوی رفع مشکلات مردم است

در ادامه این مراسم معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اسم رمز در جمهوری اسلامی ایران برای همه مسئولان رضایت الهی و خدمت به مردم است؛ آنچه در رئیس‌جمهور شهید دیدیم هم همین بود.

سید هادی طباطبایی تصریح کرد: شهید رئیسی حضور میدانی در تمامی عرصه‌ها داشتند و در مسیر خدمت به مردم شهید شدند.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی نشان داد، حرف و عملش یکی است؛ ایشان تا وعده‌های سفرهای قبل محقق نمی‌شد، به سفر دوم نمی‌رفتند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۳۴ فرماندار در شهرستان‌های استان در دولت مردمی سیزدهم منصوب کردیم و در همه شهرستان‌ها رضایت عمومی را داشتیم؛ بالاترین افتخار برای ما نوکری مردم است.

طباطبایی بیان کرد: مهم‌ترین شاخصه‌ و دغدغه فرمانداران ما در استان رفع مشکلات مردم است و درب اتاقشان برای مردم باز است؛ همه ما خدمت به مردم را از شهید جمهور یاد گرفتیم و قطعا تا باشیم همین راه ادامه دارد و هیچ تعللی را از کسی نمی‌پذیریم.

وی گفت: خدمت در هر جای کشورمان افتخار است؛ سرپرست جدید فرمانداری سرخس باید تلاش کند تا راه فرماندار سابق سرخس برای خدمت به مردم ادامه پیدا کند.

در پایان این مراسم از خدمات جهادی حسن نوری‌زاده، فرماندار سابق سرخس تجلیل و سید مهدی سالم به عنوان سرپرست فرمانداری سرخس معارفه شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار