رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-31 13:37 شماره خبر : 7533 https://sobhtoos.ir/short/4Q967 0
فرماندار شهرستان نیشابور خبر داد:

معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان نیشابور از تدارک ۲۷۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد:  بیش از ۴۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و خدماتی جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نیشابور در امر‌ اجرا مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این شهرستان داریم، افزود: در این راستا تعداد ۲۷۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان نیشابور تدارک دیده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان نیشابور تاکید کرد: بی‌شک ملت شریف ایران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری همچون گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

دونده تصریح کرد: از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان نیشابور دعوت می‌شود تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق آرا، افتخاری دیگر را برای این شهرستان رقم زده و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی گردند

انتهای خبر/ 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار