رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-15 12:24 شماره خبر : 7289 https://sobhtoos.ir/short/4y9Pl 0
اولین وزیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اولین وزیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم باید کاندیدایی را برگزینند که بیشترین شباهت را به آیت‌الله رئیسی داشته باشد.

محسن رفیق‌دوست در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، بیان کرد: انقلاب اسلامی 3 مشخصه دارد استقلال، آزادی جمهوری اسلامی. 

وی خاطرنشان کرد: مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری باید به بحث جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند و بکوشند فردی را برگزینند که تمام هم‌وغم و دغدغه‌اش، همچون شهید رئیسی پیرامون مردم و خصوصاً طبقات پایین و محرومان باشد.

اولین وزیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تأیید و رد صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان انجام می‌شود، تصریح کرد: مردم باید کاندیدایی را برگزینند که بیشترین شباهت را به آیت‌الله رئیسی داشته باشد.

وی افزود: آیت‌الله شهید رئیسی را از سال 1360 و از زمانی که ایشان دادیار کرج بودند می‌شناسم، این مرد از 20 تا 63 سالگی هیچ تغییری در روش و منشش نداشت.

رفیق‌دوست مهم‌ترین درس دولت سیزدهم را پرتلاشی و صبر دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی به مناطقی رفت که رؤسای جمهور پیشین نرفته بودند و با افرادی هم‌سفره و هم‌کلام شد که صاحبان اصلی انقلاب بودند اما متأسفانه سایرین حتی سمت آن‌ها نیز نمی‌رفتند.

وی ابراز کرد: فردی که به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده می‌شود باید بکوشد همچون سیدالشهدای خدمت، تحت تأثیر مقام و پست ریاست جمهوری قرار نگیرد وهمانی باشد که قبلاً بوده و همه هدفش نیز خدمت به مردم و اطاعت از رهبر معظم انقلاب باشد.

این مبارز انقلابی با اشاره به اینکه در روز 12 بهمن ۱۳۵۷ و در بدو ورود امام خمینی(ره) به ایران راننده خودرو رهبر کبیر انقلاب بوده است، عنوان کرد: روزی که امام را از فرودگاه تا بهشت‌زهرا(س)، همراهی می‌کردم زمانی که به خیابان شهید رجایی فعلی رسیدیم امام راحل به حاج احمد آقا فرمودند: «احمد من با این مردم کاردارم و این مردم هم با من کاردارند.» مرحوم شهید رئیسی نیز این وصیت را عمل کرد و بیشترین همت را برای کمک به مردم در نقاط دوردست، محروم و کم برخوردار گذاشته بود و درنتیجه خاطرات خوبی را از خودش به یادگار گذاشت.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار