رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/07 Thursday - 2024 27 June الخميس ، 21 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-01 14:07 شماره خبر : 7546 https://sobhtoos.ir/short/NKQmK 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: معیار و ملاک اصلی در انتخاب اصلح، انتخاب کسی است که مکتب حاج قاسم را ادامه می‌دهد نه کسی که در مقابل مقام ولایت و رهبری به عنوان یک اهرم قدرت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه تربت‌جام با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزارن اظهار داشت:  معیار و ملاک اصلی در انتخاب اصلح، انتخاب کسی است که مکتب حاج قاسم را ادامه می‌دهد نه کسی که در مقابل مقام ولایت و رهبری به عنوان یک اهرم قدرت قرار بگیرد و منویات خودش در هر خط سیاسی را اجرا کند.

وی تصریح کرد: شما در انتخاب رئیس جمهور اصلح آینده کشور باید دنبال این چنین معیار و ملاکی باشید.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در عرصه سیاست خارجی تصریح دارند فاصله از غرب، گسستن از حیطه فشار کشور‌های غرب و توسعه چندبرابری بازار و ارتباطات بین المللی باید محقق شود.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. ایکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست. شما تجربه کردید آقا. یکبار ما آمدیم با آمریکا و غرب وارد مذاکره شدیم. برجام به دست آمد. ما خیانت آن‌ها را دیدیم.

وی در پایان تاکید کرد:  مردم ما دیدند به چشم خودشان که نتیجه مذاکره با آمریکا، اروپا و غرب چه شد و چه افتضاحی پیش آمد. ما هستی خودمان را دادیم و کوتاه آمدیم، اما آن‌ها بر رذالت خودشان افزودند و حتی چندین تحریم را بر گذشته اضافه کردند؛ ما با شیطان ناپاکی با این کیفیت مواجه هستیم. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار