رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/07 Thursday - 2024 27 June الخميس ، 21 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-31 11:36 شماره خبر : 7531 https://sobhtoos.ir/short/Vm8lb 0
نماینده مردم سرخس در مجلس:

نماینده مردم سرخس در مجلس با بیان اینکه پروژه سد شوریجه با قدرت در حال پیشرفت بوده و اعتبار آن هم کاملا نقد است، گفت: هدف‌گذاری جدی داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ این پروژه بهره‌برداری و بدنه آن آماده آبگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، با اشاره به آخرین وضعیت ساخت سد شوریجه شهرستان سرخس اظهار کرد: ساخت سد شوریجه روند بسیار خوبی دارد و از حوزه مهار آب‌های مرزی صندوق توسعه ملی اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

وی افزود: پیمانکار پروژه در حال کار است و ارزش این سد در سیلاب‌های اخیر آشکار شد؛ بیش از ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب در سیلاب‌های اخیر سرخس از کشور خارج شد و اگر این سد تکمیل شده بود، کل مخزن آن آبگیری می‌شد.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه سد شوریجه با قوت و قدرت در حال پیشرفت است و منابع اعتباری آن کامل پیش‌بینی شده و اعتبار آن هم کاملا نقد است.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: تامین منابع این پروژه راحت‌تر از سایر پروژه‌ها انجام می‌شود و هدف‌گذاری جدی داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ این پروژه بهره‌برداری و بدنه آن آماده آبگیری شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار