رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-25 15:43 شماره خبر : 7428 https://sobhtoos.ir/short/4x9vk 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مأیوس کننده دشمن است؛ اظهار داشت: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضورگسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از سنگ اندازی دشمنان کاسته می‌شود و عامل افزایش قدرت و اقتدار ملی خواهد شد.

امام جمعه تربت‌جام اظهار داشت: مردم تجربه دو دولت متفاوت را دارند دولت دهه ۹۰ که عبرتی شد برای آیندگان که زحمت، شکست، درد و رنج مردم را افزایش داد و موجب رکود اقتصادی و ذلت بین المللی را در پی داشت اما دولت سیزدهم سرنوشت ساز، صادق، جهادی، یار و یاور محرومان و در سایر حوزه‌ها عزت آفرین بود.

حجت‌الاسلام اسلامی با اشاره به مطالبه مردم از کاندیداها و طرفدارانشان گفت: مطالبه مردم از کاندیداها، طرفداران و ستادهای انتخابی این است که التزام عملی‌ به فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشند واخلاق مداری که میراث جمهور شهید است سرلوحه کار خود قراردهند.

وی در پایان بیان داشت: همگان عرصه‌ انتخابات را به صحنه اخلاق و رقابت سالم تبدیل کنند و مطالبه جدی مااز کاندیداها وحدت گرایی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار