رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-21 16:10 شماره خبر : 7360 https://sobhtoos.ir/short/NKQLp 0
یادداشت؛

محسن میرسعیدی، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: قطعاً با نگاه به صفاتی همچون خدمت بی‌منت و عاشقانه برای مردم، تلاشی خستگی‌ناپذیر و وقف کردن زندگی خود برای نظام، انقلاب و کشور، رئیس‌جمهوری اصلح انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ یکی از موضوعاتی که باید در انتخابات پیش رو آن را با حساسیت بیشتری در نظر گرفت، نگاه کردن به پیشینه کاندیدها است، آنچه آن‌ها در گذشته برای عنوان و مسئولیتی که داشتند، چگونه تلاش کرده و فعالیت آن‌ها چگونه بوده است، اینکه آن‌ها در آینده مسیر شهدا و شهید آیت‌الله رئیسی (خدمت خستگی‌ناپذیر) را به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود قرار خواهند داد، باید امروز قطعا و یقینا مدنظر انتخاب اصلح باشد.

مشارکت حداکثر یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید فراوان دارند، باید برای رقم زدن یک انتخاباتی پرشور تلاش کرد و بصیرت افزایی مردم را برای انتخاب فردی اصلح با بیان واقعیت‌ها، رویکردها و ... کاندیدها افزایش داد. 

هم‌زمان با آغاز تبلیغات تلویزیونی کاندیداها و معرفی و صحبت‌های آنان باید برنامه‌ها و موضوعات مختلف را به خوبی رصد و برنامه‌های کاندیداها را دنبال کرد تا با شناخت کافی پای در عرصه انتخابات گذاشت و فرد اصلح‌ و انقلابی را از میان کاندیداهای موردنظر برای سکان‌داری ریاست‌جمهوری در کشور انتخاب کرد.

شهید آیت‌الله رئیسی برای عرصه خدمت تمام تلاش خود را به‌صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی به کار گرفت، تا نام نیک از خود به یادگار بگذارد و امروز تلاش‌های این شهید بزرگوار در حال نتیجه دادن است؛ باید رئیس‌جمهور خادم انتخاب کرد، یعنی خدمت بی‌منت، خدمت خستگی‌ناپذیر، خدمت عاشقانه، سرباز ولایت و وقف کردن زندگی خود برای انقلاب، نظام و کشور با در نظر گرفتن حرکت در مسیر راه خدا؛ اگر این صفات را هر کاندیدایی داشت، باید به سمت حمایت و انتخاب آن فرد پیش رفت.


بخش دیگر از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده، داشتن برنامه اهداف در برنامه‌های آینده برای مدیریت هرچه بهترِ اقتصاد، فرهنگ و اشتغال جوانان است؛ تکیه  بر توان داخلی، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و جوانان نخبه، تبدیل کردن کشور به‌عنوان یک صادرکننده و نه واردکننده، ارتقا و کیفیت‌بخشی و کمک به تولیدات در کشور باید در اولویت برنامه‌های رئیس‌جمهور آینده کشور باشد. 

در واقع باید سکان هدایت کشور را به دست فردی سپرد که تمامی ویژگی‌ها و خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی را در او دید و با این امکان توانست ادامه راه شهدای خدمت را در کشور دنبال کرد و کم‌کاری‌های گذشته را در ادامه راه شهدای خدمت تکمیل و جبران کرد. 

امروز مشارکت بالا علاوه بر تقویت کمک به توان داخلی باعث عزت ایران و سربلندی کشور در عرصه بین‌الملل خواهد شد که این می‌تواند کشور را زیر فشار و بار تحریم‌های ظالمانه دشمن بیرون آورده و اقتصادی پویا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و کمک جوانان نخبه کشور برای کشور به ارمغان آورد.

امروز هر رأی و هر انتخاب ما فردای ما و فردای ایران ما و فرزندان ما را در این مرزوبوم رقم خواهد زد؛ باید برای آنچه در راه نظام، انقلاب و کشور با خون شهدای عزیز هزینه کرده‌ایم، با دقت و با حساسیت به موضوع انتخابات ورود کنیم و نقش‌آفرین در مشارکت بالا و انتخاب اصلح باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار