رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-25 16:41 شماره خبر : 7429 https://sobhtoos.ir/short/VMmnd 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف: ایام انتخابات ایام آزمون ملی است که در پی شهادت آیت الله رئیسی برای ملت پیش آمد که کاندیدا ها و مردم، هرکدام درجای خود، باید در این آزمون ملی ایفاء نقش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خواف ضمن تسلیت شهادت امام باقر علیه السلام گفت: امام باقر علیه السلام با سلاح علم و دانش جریان کربلا را تبیین کردند و در تبیین حقیقت ها تلاش کرده و با بنی امیه مقابله کردند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین ادامه داد: امروز اگر از اهمیت جهاد تبیین صحبت می‌شود و از آن به عنوان کلید خنثی‌سازی شیطنت ها و شبهه پراکنی دشمنان صحبت می‌شود محصول مجاهدت هوشمندانه ائمه علیهم السلام است.

امام جمعه خواف با اشاره به ایام انتخابات پیش رو تصریح کرد: ایام انتخابات ایام آزمون ملی است که در پی شهادت آیت الله رئیسی برای ملت پیش آمد که کاندیدا ها و مردم، هرکدام درجای خود، باید در این آزمون ملی به  ایفاء نقش بپردازند.

وی ضمن قدردانی از ایفاء نقش درست شورای نگهبان در خصوص رسیدگی به صلاحیت نامزد ها ادامه داد: یکی از ویژگی های نامزد های انتخاباتی ولایتمداری است که اگر کاندیداها این شاخصه مهم را داشته باشند بقیه ویژگی های مهم را نیز شامل می‌شوند.

حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی نمونه های بارز و الگوی کامل ولایت مداری هستند و برای انتخاب اصلح باید این ویژگی را در نظر گرفت.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم شهید رئیسی آواربرداری از مخروبه های مدیریت اشتباه و خسارت بار مسئولین قبل بود که سختی و گرد و غبار این آوار برداری ها را مردم به دوش کشیدند.

امام جمعه خواف ضمن اهتمام به حضور حداکثری مردم در انتخابات و لزوم رعایت تقوا گفت: حضور حداکثری دشمن شکن است چرا که در راستای حماسه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک مطهر شهدای خدمت است و این حضوری ایجاد سپری در مقابل هجمه های دشمن خواهد بود.

وی در پایان ضمن لزوم رعایت اخلاق و تقوا در انتخابات گفت: باید این مسئله به عنوان یک اصل قرار بگیرد زیرا اگر کسی اخلاق و مسائل پیرامون را در انتخابات رعایت نکند فردا در مدیریت کشور نیز دچار خطا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار