رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-25 22:11 شماره خبر : 7431 https://sobhtoos.ir/short/VwoRp 0
فرماندار ویژه نیشابور خبر داد:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در حادثه سقوط بالگرد بر تداوم راه و مسیر رئیس جمهور شهید خدمت تأکید کرد و گفت: فعالیت‌ها در این شهرستان بر اساس تفکر جهادی و انقلابی رئیس جمهور شهید ادامه دارد و در رسیدگی به مطالبات مردم از هیچ کوششی دریغ  نمی‌شود.

وی با اشاره به  وحدت و همدلی مسئولان و مردم در شهرستان نیشابور و بیان اینکه این اتحاد و انسجام برگرفته از تفکرات ‌آیت‌الله رئیسی در شهرستان نهادینه شده است، بیان داشت: اتحاد و انسجام در شهرها و روستاهای  شهرستان حاصل رویکرد و تفکر انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی است چرا که وحدت و همدلی تنها راهکار حل مشکلات مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان نیشابور نتیجه این اتحاد و همدلی را برگزاری انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال گذشته دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از ضروریات است که باید از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده شود.

دونده با تأکید بر رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت‌ انتخابات اسفندماه سال گذشته اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم با حضور حماسی و انقلابی بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید.

وی ملاک عمل همه عوامل اجرایی در انتخابات 8 تیر ماه را، قانون محوری و قانون‌مندی دانست و بیان کرد: راهبرد ما‌ در برگزاری انتخابات، عمل بر اساس چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت است.

فرماندار ویژه نیشابور بر تشکیل مستمر جلسات ستاد انتخابات در شهرستان‌ و بخش‌ها تأکید کرد و افزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید سرلوحه برنامه‌ها و سیاست‌ها قرار گرفته و از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده شود.

دونده فعال شدن بخش‌های اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی و حقیقی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: از فضای مجازی و گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی حداکثر استفاده شود و همچنین  شهرداران و دهیاران نقش مضاعفی در ایجاد شور‌و‌نشاط انتخاباتی  ایفا نمایند.

وی برگزاری جلسات تبیینی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 8 تیر با گروه‌ها و جریانات مختلف اجتماعی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با معرفی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری زمینه فعال شدن ستادهای آنها در شهرها و روستاها فراهم شده و ستادها نقش خود را در ایجاد شور انتخاباتی در محیط‌های مختلف اجتماعی نشان دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار