رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-26 10:33 شماره خبر : 7436 https://sobhtoos.ir/short/V9kPM 0
رئیس اداره مخابرات سرخس خبر داد:

رئیس اداره مخابرات سرخس در پاسخ به مطالبه اهالی منطقه فرهنگیان سرخس درباره قطع اینترنت در این منطقه گفت: در حال حاضر این موضوع توسط کارشناسان این اداره در دست بررسی و رفع اختلال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، یک هفته است که اینترنت خانگی منطقه فرهنگیان سرخس قطع شده و پیگیری اهالی این منطقه از اداره مخابرات هم برای وصل اینترنت نتیجه‌ای نداده است.

ضمن اینکه بسته‌های خریداری شده اینترنت همه تاریخ مصرف و مهلت استفاده دارند و سوال اهالی این است که تکلیف این بسته‌ها و زمان استفاده از آن چه می‌شود؟

رئیس اداره مخابرات سرخس دراین باره اظهار کرد: پیرو شکایت اهالی این منطقه درباره قطعی اینترنت خانگی، با توجه به عملیات برگردان دیتای شهرستان و نصب تجهیزات جدید در مرکز مخابرات در هفته گذشته، کافوهای نوری در منطقه فرهنگیان، دچار افت سرعت شده است.

صمد خواجه خاطرنشان کرد: در حال حاضر این موضوع توسط کارشناسان این اداره در دست بررسی و رفع اختلال است و ان‌شاءالله در مدت چند روز آینده برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: اداره مخابرات شهرستان سرخس بابت مشکلات ایجاد شده از همشهریان عزیز عذرخواهی کرده و از سعه صدر و شکیبایی آن‌ها کمال تشکر را دارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار