رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/07 Thursday - 2024 27 June الخميس ، 21 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-30 12:27 شماره خبر : 7512 https://sobhtoos.ir/short/4kjqQ 0
از اول تیرماه انجام می‌شود؛

نخستين گروه حجاج استان خراسان‌رضوی و شمالی یکم تيرماه، وارد فرودگاه بين‌المللی شهيد هاشمی نژاد می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از فارس، مديرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در نشست امروز هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، خواستار عدم حضور مستقبلین زائران سرزمین وحی در فرودگاه بین‌المللی مشهد شد و گفت: نخستين گروه حجاج استان خراسان‌رضوی و شمالی یکم تيرماه، وارد فرودگاه بين‌المللی شهيد هاشمي نژاد می‌شوند.

محمود امانی‌بنی با تاکید براینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات بازگشت زائران حج تمتع سرلوحه تمامی اقدامات پرسنل است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، افزایش هماهنگی و انسجام در تسهیل امور زائران و اطلاع‌رسانی دقیق به مستقبلین است تا مبادا با مشکلی مواجه شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت 11 و10 دقیقه روز جمعه (یکم تیر‌ماه امسال) با پرواز 3585 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

امانی‌بنی با تاکید براینکه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: امسال بیش از 11 هزار زائر سرزمین وحی از 29 اردیبهشت‌ماه تا 12 خردادماه در قالب 47 پرواز از استان‌ خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان‌رضوی، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار