رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-28 13:30 شماره خبر : 7478 https://sobhtoos.ir/short/4y9BG 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تلاش برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک ضرورت است و اگر شهید رئیسی یک عمر خستگی‌ناپذیر کار کرد، ما باید در این چند روز باقی‌مانده خستگی‌ناپذیر کار کنیم.

سید رضا موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در انقلاب اسلامی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و در این شرایط که تمام دشمنان علیه نظام تبلیغ می‌کنند نیز از فرصت‌های پیش رو استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حماسه تشییع شهید رئیسی باید با حضور پرشور در انتخابات تکمیل شود، خاطرنشان کرد: شرایط این انتخابات ویژه است و شرایط منطقه و بین‌المللی شرایط مرگ و زندگی برای دشمنان و جبهه حق است.

کارشناس مسائل سیاسی همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات از جمله وظایف اصلی ما محسوب می‌شود، تصریح کرد: شرکت ما در انتخابات به تنهایی کافی نیست؛ بلکه باید هر کدام از نیروهای انقلابی نیز خانواده و دوستان خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی همراه کند.

وی با اشاره به اینکه اگر پای دشمن به کشور باز شود مطمئناً انقلابی و غیرانقلابی برای او تفاوتی نخواهد داشت، اذعان کرد: تلاش برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک ضرورت است و اگر شهید رئیسی یک عمر از خواب خود برای کشور زد و خستگی‌ناپذیر کار کرد، ما باید در این چند روز باقی‌مانده خستگی‌ناپذیر کار کنیم.

موسوی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری و مشارکت دشمن‌شکن در روز ۸ تیر با تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر است، عنوان کرد: برایند انتخابات ۸ تیر باید این باشد که دولتی بر سرکار بیاید که همانند شهید رئیسی مردمی باشد و برای خدمت به مردم وقت بگذارد.

وی با بیان اینکه مطمئناً بین رئیس‌جمهوری که در دورترین نقاط کشور که حتی فرماندار به خود ندیده بود حاضر می‌شد با رئیس‌جمهوری که سوار بر ماشین از کارخانه بازدید می‌کرد تفاوت وجود دارد، تشریح کرد: باید فردی انتخاب شود که مثل شهید رئیسی مصالح و رضایت مردم را بر رضایت خود و حزب خود ترجیح دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه شهید رئیسی همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست و باید فردی بر سرکار بیاید که سرباز ولایت باشد و راهبرد نظام را راهبرد دولت خود بداند، ابراز کرد: بررسی عملکرد کاری شهید رئیسی بسیار حائز اهمیت است و اگر می‌خواهیم فردی را نقد کنیم باید به‌اندازه دوران مدیریتی که داشته او را نقد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچگاه این ادعا را نداشته‌ایم که شهید رئیسی تمام مشکلات کشور را حل کرد؛ ولی بر اساس آمار جهانی، شاخص‌های کشور در دوران ریاست‌جمهوری شهید رئیسی روبه‌بهبود بوده است، بیان کرد: امروزه تمام بدهی‌های دولت‌های گذشته پرداخت شده و انبار کالاهای اساسی کشور خالی نیست.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار