رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-23 06:00 شماره خبر : 8196 https://sobhtoos.ir/short/N2rka 0
در ایام اربعین حسینی انجام می‌شود؛

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار گفت: ۲ موکب از رشتخوار به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۲۴ مرداد‌ماه تا اربعین امسال به زائران در ایام اربعین حسینی خدمت‌رسانی‌ می‌کنند.

علیرضا احمدپور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ از اعزام دو موکب از شهرستان رشتخوار جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از شهرستان رشتخوار خبر داد و اظهار داشت: تعداد دو موکب با نام‌های مبارک موکب امام رضا (ع) در شهر کاظمین و موکب پسر امام حسن مجتبی (ع) در کربلا از شهرستان رشتخوار به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۲۴ مردادماه تا اربعین امسال به زائران در ایام اربعین حسینی خدمت‌رسانی‌ می‌کنند. 


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار در ادامه افزود: در هر موکب تعداد ۲۰ نفر خدمه خدمت‌رسانی خود را به زائرین دنبال خواهند کرد که در موکب امام رضا (ع) روزانه ۳ هزار نفر نهار و میان‌وعده روزانه بالغ بر ۵ هزار نفر با چای و شربت و کیک پذیرایی خواهند شد.

احمدپور در ادامه مطلب، یادآور شد: موکب امام حسن مجتبی (ع) رشتخوار نیز روزانه با پذیرایی از ۳ هزار نفر با توزیع صبحانه و شام در این ایام در خدمت زائرین حسینی است.


وی با تأکید بر حضور هشت ساله موکب امام رضا (ع) رشتخوار در ایام اربعین در ادامه تصریح کرد: موکب امام رضا (ع) از سال ۹۷ تا کنون امسال برای هشتمین سال متوالی در خدمت زائرین حسینی خواهد بود و موکب امام حسن مجتبی (ع) نیز برای دومین سال متوالی در ایام اربعین اعزام و خدمت‌رسانی به زائران را دنبال خواهند کرد. 

شهرستان رشتخوار دارای جمعیت ۶۵ هزار نفری و مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار