رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-16 17:43 شماره خبر : 8483 https://sobhtoos.ir/short/NYa1l 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف گفت: برخی ها صحبت از جراحی اقتصادی می‌کنند اما مسئله این است که ما جراح خبره ای نمی‌شناسیم چرا که در طی این سالها هرکس اسم جراحی به زبان آورد فاجعه به بار آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خواف با اشاره به سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور گفت: نتیجه قیام ۱۷ شهریور، بیداری فراگیر مردم و سست شدن ارکان رژیم پهلوی بود که تبیین این موضوع باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: قیام ۱۷ شهریور و این قبیل حوادث تاریخی نشانگر این است که انقلاب به این راحتی به دست ما نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در قیام ۱۷ شهریور آنقدر پرشور بود که حضرت امام از واژه رفراندوم استفاده کردند اما رژیم پهلوی تعداد بیشماری از مردم را به خاک و خون کشید.

امام جمعه خواف تصریح کرد: دست های پنهانی که پشت این جنایت بود همانند آمریکا و کشور های اروپایی در آن برهه حساس،پشت رژیم پهلوی ایستاد و در مقابل آن همه خونریزی سکوت کردند درست همان کاری که امروز با مردم مظلوم فلسطین می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان همه تلاش خود را کردند که نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما نتوانستند، همچنین جلوی انقلاب را نتوانستد بگیرند و به زودی شاهد از بین رفتن این جریان خبیث به دستان توانمند انقلاب اسلامی خواهیم بود.

امام جمعه خواف با اشاره به لزوم کمک کردن به دولت چهاردهم گفت ما بر خود لازم می‌دانیم به دولت چهاردهم کمک کنیم هرچند بر خلاف برخی وعده هایی که داده شد عمل کردند و برخی اتفاقاتی که مخالف ارزش های انقلاب است رخ داد اما این مسائل مانع کمک کردن ما به دولت نمی‌شود.

وی افزود: برخی از مسئولین غرب زده در جهت حل مشکلات نسخه هایی تجویز می‌کنند، اما اینها راه به جایی نمی‌برد چرا که هرجا نسخه غربی آمد و بر زندگی مردم حاکم شد باعث بروز مشکلات فرهنگی و چه بسا مشکلات اخلاقی شد.

مظاهری گفت: برخی ها صحبت از جراحی اقتصادی می‌کنند اما مسئله این است که ما جراح خبره ای نمی‌شناسیم چرا که در طی این سالها هرکس اسم جراحی به زبان آورد فاجعه به بار آورد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به کارشناسان توانمند با نگاه اسلامی و ایرانی باید در دستور کار دولت قرار بگیرد زیرا الگو گیری از برنامه های غلط و فرهنگ غربی که بارها توسط بسیاری از مسئولین پیاده سازی شده است موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر در کشور خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار