رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-16 17:05 شماره خبر : 8480 https://sobhtoos.ir/short/NDxPJ 0
در خطبه‌های نمازجمعه عشق‌آباد مطرح شد؛

امام جمعه شهر عشق‌آباد میان‌جلگه ضمن انتقاد از حوزه ارتباطات و مخابرات گفت: علی‌رغم کویری بودن منطقه میان‌جلگه، چندین نقطه کور و عدم اتصال تلفن همراه در مسیر‌های اصلی پر تردد این شهرستان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت الاسلام اسماعیل‌زاده تربتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر عشق‌آباد میان‌جلگه با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات و مخابرات از مطالبه‌های مهم مردم این منطقه است، گفت: امروزه غالب کار و زندگی عموم مردم وابسته به ارتباطات است و علی‌رغم کویری بودن منطقه میان‌جلگه، چندین نقطه کور و عدم اتصال همراه در مسیر‌های اصلی و پر تردد این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: جاده اصلی عشق‌آباد به نیشابور بعد از کال شور، مسیر قاسمی علی‌آباد به صمدیه، مسیر سه راه حسینی، روح‌آباد و مهمتر از همه روستای کم برخوردار ماروس نقطه کور اتصال به شمار می‌رود، به‌ صورتی‌که اهالی این روستا برای دریافت شبکه‌های تلویزیونی نیز با مشکل مواجه‌اند و نتیجه آن روی آوردن مردم به آنتن‌هایی غیر از صدا و سیما است.

خطیب جمعه عشق‌آباد با اشاره به اینکه مردم شهرستان میان‌جلگه حتی در خصوص خطوط تلفن ثابت و خانگی نیز با مشکلاتی روبرو هستند، ادامه داد: این عامل باعث نارضایتی مردم شده است چرا که زیرساخت‌های لازم برای توسعه شبکه تلفن ثابت در این شهرستان فراهم نیست و تاکنون تقاضای مردم در این خصوص به نتیجه نرسیده است.

 حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده رفع خرابی تلفن ثابت را از دیگر مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان میان‌جلگه عنوان کرد و گفت: متاسفانه رفع خرابی‌های تلفن ثابت که بعضاً از زمان اعلام تا اتصال ۴۰ تا ۵۰ روز طول می‌کشد، صدای مردم را درآورده است لذا باید این معضلات از طرف مدیران شهرستانی و استانی طوری برنامه‌ریزی و مدیریت شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار