رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-27 07:01 شماره خبر : 8235 https://sobhtoos.ir/short/VMlby 0
امام جمعه سرخس در گفتگو با «صبح توس»:

امام جمعه سرخس گفت: پایان مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ان‌شاءالله پایان ظلم، نجات مردم مظلوم غزه، نابودی اسرائیل و فتح بیت‌المقدس است.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه اربعین امام حسین علیه‌السلام در جهان به‌عنوان یک راهپیمایی بزرگ جهانی الحمدلله سال‌به‌سال پرشورتر از قبل برگزار می‌شود، اظهار کرد: از همه ملیت‌ها و از همه اقوام و مذاهب در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

امام جمعه سرخس افزود: حدود ۳۰ میلیون نفر در یک جا با یک هدف و همراه با هم مسیر را طی می‌کنند و بالاترین پیام این راهپیمایی این است که ما در مسیر امام حسین علیه‌السلام هستیم.

وی بیان کرد: مسیر امام حسین علیه‌السلام مسیر ظلم‌‍ستیزی، استکبارستیزی و پرهیز و دوری از ذلت است که شعار «هیهات من‌الذله» امام حسین علیه‌السلام را امروز این زائران اربعین فریاد می‌زنند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: پایان مسیر اربعین پایان ظلم است؛ پایان این مسیر ان‌شاءالله نجات مردم غزه و نابودی اسرائیل است و پایان این مسیر ان‌شاءلله فتح بیت‌المقدس است؛ همگان با وحدت و یک هدف و یک جهت مسیر امام حسین را پیدا کردند و ان‌شاءلله به سمت و سوی نجات مسلمانان مظلوم غزه حرکت می‌کنند.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه در راهپیمایی اربعین جلوه رحمانیت اسلام ناب به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: اینکه اسرائیل و آمریکا چهره‌ای از اسلام به وسیله داعش در کل جهان ساختند که اسلام و مسلمان یعنی سربریدن، یعنی شکنجه دادن، این چهره زشت را این‌ها به وسیله نوکران و مزدورانشان در سرتاسر عالم نمایش دادند، اما مسیر اربعین چهره رحمانیت اسلام را به نمایش می‌گذارد و شاهد شکست چهره اسلام داعشی و شیعه انگلیسی در برابر اسلام ناب محمدی (ص) در این راهیپیمایی بزرگ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر از همه ملیت‌ها حضور دارند و هست و نیست خودشان را می‌گذارند برای اینکه این مسیر ادامه داشته باشد؛ ما در این مسیر می‌بینیم کوچک‌ترین زحمتی یک مسلمان برای مسلمان دیگر جز لطف، محبت،صفا، صمیمیت و مهربانی و صلح و آرامش ندارد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: راهپیمایی اربعین بهترین نمایشگاه است برای اینکه عالم چهره رحمانیت اسلام را در کنار قاطعیتی که علیه کفار و استکبار دارد، ببیند و قطعاً آن چهره منفوری که داعشی‌ها از اسلام ساخته بودند را راهپیمایی اربعین مغلوب کرد.

امام جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه امروز شهدای غزه به ۴۰ هزار نفر رسیده است، افزود: مردم مسلمان غزه باید بدانند ان‌شاءالله فتح آن‌ها نزدیک است و تمام آزادی‌خواهان به‌خصوص زائران امام حسین علیه‌السلام مسیر فتح را باز خواهند کرد و به مدد الهی با اقتدار جبهه مقاومت و با قاطعیت و حمایتی که ایران اسلامی دارد، فتح نزدیک است.

وی در پایان گفت: مقاومت و صبر و استقامت مردم مظلوم غزه در بارش موشک‌های دشمنان و بمباران آن‌ها نتیجه می‌دهد و ان‌شاءالله به همین زودی ما شاهد نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین و مردم غزه خواهیم بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار