رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-24 11:05 شماره خبر : 6571 https://sobhtoos.ir/short/N2KzL 0
رئیس اداره آب و فاضلاب خواف:

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خواف: متخلفان انشعابات غیرمجاز آب به شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و انشعابات غیرمجاز قطع و جریمه نقدی نیز برای آنها صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ محسن چهکندی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خواف در گفتگو با خبرنگار صبح توس از شناسایی انشعابات غیرمجاز ۷ باغ در این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: در راستای طرح مبارزه با انشعابات غیرمجاز آب، گشت‌های مشترک آب و فاضلاب با حضور در منطقه ویلاشهر، دو فقره انشعاب غیرمجاز را شناسایی و قطع کردند.

رئیس اداره آب و فاضلاب خواف گفت: یکی از این انشعابات، از پشت کنتور و به صورت مخفیانه برای آبیاری ۷ باغ در این منطقه استفاده می‌شد.

وی افزود: مصرف غیرمجاز آب، علاوه بر هدر رفت این سرمایه ارزشمند، به شبکه توزیع آب نیز آسیب می‌رساند و حقوق مشترکان قانونی را تضییع می‌کند.

چهکندی بیان داشت: با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و انشعابات غیرمجاز قطع و جریمه نقدی نیز برای آنها صادر خواهد شد.

در پایان رئیس اداره آب و فاضلاب خواف از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف به سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب اطلاع رسانی کنند تا با متخلفین برخورد جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار