رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 14:34 شماره خبر : 6620 https://sobhtoos.ir/short/4y9bj 0
فرماندار رشتخوار:

فرماندار رشتخوار گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق پاسخ کوبنده و محکمی به حمله‌های تروریستی رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین باهوش، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک شهرستان رشتخوار در محل فرمانداری این شهرستان ضمن تبریک عملیات غرورآفرین ایران اسلامی علیه اسرائیل غاصب، گفت: دشمنان ما در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دست از دشمنی برنداشتند و در بسیاری از مواقع برخلاف روش‌های سازمان ملل قوانین حقوق بشر را نقض کردند.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه اسرائیل غاصب همیشه از حملات قدرتمند ایران اسلامی ترس و وحشت داشته است، اظهار داشت: اسرائیل از قدرت نظامی کشور ایران هراس دارد وگرنه شک نکنید اگر این‌طور نبود تازبه‌زحال دشمنان به کشور ما حمله‌های زیاده می‌کردند.

وی عنوان کرد: کشور ما امروز به برکت انقلاب اسلامی الحمدلله در حوزه نظامی بسیار قدرتمند شده و عملیات غرورآفرین وعده صادق پاسخی کوبنده به حمله‌های تروریستی اسرائیل بود.

باهوش خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و عوامل دست‌اندرکار در ستاد خدمات سفرهای نوروزی در ایام عید امسال تصادفی در محورهای مواصلاتی شهرستان رشتخوار نداشتیم.

وی افزود: رشتخوار امسال در حوزه خدمات سفر و ترافیک در وضعیت خوبی قرار دارد و در صدر جدول استان است.

فرماندار رشتخوار تصریح کرد: دهیاران، بسیجیان و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با همکاری ویژه‌ای که امسال با ستاد خدمات سفر در شهرستان داشتند و تعامل تمامی این عزیزان باعث شد تا خوشبختانه تصادفی در محور رشتخوار رخ ندهد.

وی ادامه داد: امسال با طرحی که اجرا شد از ظرفیت دهیاران و بسیجیان در نقاط حادثه‌خیز محور رشتخوار استفاده و این موضوع نمونه بارز تعامل و همکاری مشارکتی با پلیس‌راه بود که مقام معظم رهبری هم در انتخاب شعار سال به مسئله استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم در امور بسیار تأکید داشتند.

رئيس ستاد خدمات سفر رشتخوار بیان داشت: دراین‌ بین نیروهای بسیجی هم حضور و مشارکت فعالی داشتند و همان‌طور که در تمامی عرصه‌ها به مردم عزیز خدمات‌رسانی می‌کنند این بار هم با رویکرد جهادی پای‌کار آمدند، وظیفه ما هم در دوران مسئولیتی که داریم این است که تا می‌توانیم به مردم خدمت کنیم و مسائل و مشکلات کشور را مرتفع کنیم.

وی یادآور شد: امروزه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه بحث عفاف و حجاب است، دشمنان از طریق مختلف سعی دارند تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند اما با بصیرت و آگاهی مردم عزیز در نقشه‌های شوم خود شکست خوردند و به نتیجه‌ای نرسیدند، به همین خاطر روی مسئله اجتماعی عفاف و حجاب بانوان جامعه ما دست گذاشتند.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خانوادگی همین موضوع بی‌حجابی بوده و گاهی این آسیب باعث از بین رفتن بنیان خانواده شده است، بنابراین رعایت مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های آموزشی و اداری می‌تواند به تقویت فرهنگ حجاب اسلامی کمک کند و مانعی برای ترویج بی‌حجابی در سطح جامعه باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار