رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-20 09:00 شماره خبر : 6873 https://sobhtoos.ir/short/4LXQw 0
دستیار وزیر جهاد کشاورزی:

دستیار وزیر جهاد کشاورزی در امر مردمی‌سازی دولت گفت: نیروگاه خورشیدی سه مگاواتی که در کندر کلنگ‌زنی می‌شود و با همت مردم راه‌اندازی می‌شود، مصداق عملی‌شدن شعار سال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مهرداد پاکار عصر روز گذشته در آیین کلنگ‌زنی نیروگاه سه مگاواتی انرژی خورشیدی که در شهر کندر برگزار شد اظهار داشت: آئین کلنگ‌زنی نخستین نیروگاه خورشیدی کشور که نشان‌دهنده ظرفیت کم‌نظیر مردم است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه خورشیدی با توان سه مگاواتی که در شهر کندر کلنگ‌زنی می‌شود کار ارزشمند و بزرگی است که می‌توان از آن به عنوان یک نمونه و الگو در کشور یاد کرد، افزود: کشاورزان و مردم همیشه پای‌کار بودند و این پروژه هم در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، مصداق عملی‌شدن شعار سال است.

دستیار وزیر جهاد کشاورزی در امر مردمی‌سازی دولت با تأکید بر اینکه انقلاب با حضور مردم در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، جبهه اقتصادی، حماسه اقتصادی و... پیروز شده است، خاطرنشان کرد: هر کجا که از ابتدای کار به مردم سپرده شده موفق بودیم و احداث نیروگاه ۳ مگاواتی انرژی خورشیدی با همت و مشارکت مردم راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار سال دو بُعد و دو روح دارد که مطمئناً با مشارکت مردم محقق می‌شود، تصریح کرد: جهش تولید بُعد اول این شعار است که مطمئناً با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی امکان‌پذیر خواهد بود و مردم همت، سرمایه، ابتکار و حضور جدی خود را پای‌کار می‌آورند تا این بُعد محقق شود.

پاکار با بیان اینکه در این حوزه تنها سرمایه مردم را پای‌کار نمی‌آوریم؛ بلکه فکر و تجربه مردم در حوزه‌های مختلف سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری امور استفاده می‌شود، اذعان کرد: میانگین سن کشاورزان در سطح کشور بیش از ۵۵ سال است و باشگاه کشاورزان جوان در سطح کشور به تربیت کشاورزان جوان و آینده این کشور مشغول هستند؛ البته کشاورزان جوان مطمئناً باید از تجربه کشاورزان دیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به مسائل روز جهان اسلام و تحولاتی که اخیراً اتفاق افتاده است، عنوان کرد: مسائل مربوط به غزه و فلسطین باعث شده که افکار مردم دنیا بیدار شود و امروزه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف دنیا در حمایت از مردم فلسطین و غزه به میدان آمده‌اند.

دستیار وزیر جهاد کشاورزی در امر مردمی‌سازی دولت با تأکید بر اینکه امروز می‌توانیم ادعا داشته باشیم که انقلاب اسلامی را با تمام وجود به محور مقاومت و از آنجا به تمام دنیا صادر کرده‌ایم، تشریح کرد: امروزه دنیا شاهد افول آمریکا و دموکراسی پوشالی آمریکا است.

وی همچنین در ادامه  رژیم غاصب صهیونیستی یک منجلابی برای خود درست کرده است و اگر امروزه به رفح حمله می‌کند نشان‌دهنده دست‌وپا زدن صهیونیست‌ها در این منجلاب است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار