رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-26 20:53 شماره خبر : 6599 https://sobhtoos.ir/short/4ORJp 0
فرماندار تربت‌حیدریه:

معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه گفت: پاسخ تنبیهی نظام اسلامی‌نشان داد که در صورت هر گونه اقدام نابخردانه، جهان اسلام آماده حذف رژیم جعلی صهیونیستی پیش از موعد مقرر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس» علی‌اکبر کی‌پور یکشنبه شب در تجمع حمایتی مردم تربت‌حیدریه از اقدام اخیر سپاه پاسداران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی، اظهار کرد: در چند روز اخیر بعد لز حادثه تروریستی صهیونیست‌ها در دمشق، فضای رسانه‌ای دنیا شاهد انتشارات اخبار ضد و نقیضی بود که بخشی دلسوزانه، بخشی شبه دلسوزانه و بخشی در تقابل با نظام بود. 

وی تصریح کرد: برخی مردم و امت اسلامی انتظار داشتند جمهوری اسلامی انتقام بگیرد و برخی نیز نظام را مجبور به حرکت ناخواسته می‌کردند و به دتبال تحریک و تهیج بودند. 

فرماندار تربت‌حیدریه بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی مسئولان با دقت و برنامه‌ریزی عمل کردند و باعث شده از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند، لذا کسانی که با متش نظام آشنا بودند قطعا می‌داتستند پاسخ محکمی از سوی ایران داده خواهد شد. 

وی به اتفاقات روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: نخستین اقدام، شروع مهاحرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی بود که تاکنون حدود ۵۵ هزار نفر به محض به خطر افتادن منافعشان از این مکان مهاجرت کردند. 

کی‌پور اضافه کرد: مرحله دوم فرسایشی شدن پاسخ تنیهی ایران به رژیم خبیث صهیونیستی که باعث شده‌بود کابینه نتانیاهو به هم بریزد و از اقدام خود ابراز پشیمانی کنند، ازطرفی ارتجاع عرب نیز به خاطر خطری که آنها را به خاطر پایگاههای آمریکایی تهدید می‌کرد نگرانی شدید داشتند، اما در عین حال فضای جامعه جهانی آماده پاسخ اقدام تنبیهی ایران بود. 

وی در تشریح پاسخ ایران گفت: پاسخ تنبیهی ایران ویژگی‌های خاصی داشت به‌طوری که ابتدا رسما اعلام کرد پهپادها در مسیر سرزمین‌های اشغالی است و این بدان معنا بود که به دنیا اثبات کند به دنبال اصل غافلگیری نیست و بدون هیچ ترسی متجاوز را تنبیه می‌کند. 

معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه گفت: از سوی دیگر توان پدافند هوایی انگلیس، آمریکا، فرانسه و برخی کشورهای دیگر پوشش هوایی برای سرزمین‌های اشغالی ایجاد کردند، اما با تمام ظرفیتی که غربی‌ها پای کار آوردند هیمنه پوشالی گنبد آهنین شکسته شد و موشک‌ها و پهپادها به اهداف اصابت کرد. 

کی پور گفت: اتفاق سوم و مهم دیگر آن‌ بود که جبهه مقاومت و امت اسلامی آماده بودند و از همان لحظات اولیه بطور زنده پاسخ تنبیهی ایران را پوشش زنده دادند. 

فرماندار تربت‌حیدریه به سناربوهای بعد از پاسخ تنبیهی ایران اشاره کرد و افزود: چند حرکت را نظام سلطه به کمک پیاده نظام خود و برخی جریان‌های خفته و غیر انقلابی برنامه‌‌ریزی کرده که در گام نخست اقدام به نحریک احساسات مردمی بزند و از پاسخ صهیونیست‌ها رعب و وحشت ایجاد کند، اما بدانید این ملت و کشور ۸ سال دفاع مقدس را بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی مدیریت کرد و امروز که نظام در اوج عزت و اقتدار و صلابت است، دشمن جرٱت پاسخ به این تنبیه را ندارد. 

وی افزود: در عین حال برخی افراد ساده لوح سیاسی هستند که گمان می‌کنند صهیونیست‌ها پاسخ خواهند داد، لذا هیچ اتفاق نظامی نخواهد افتاد و چنانچه غلطی از صهیونیست‌ها سر بزند جمهوری اسلامی با همراهی امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت آماده تحقق حذف رژیم خبیث صهیونیستی پیش از موعد مقرر است. 

فرماندار تربت‌حیدریه از رعب و وحشت اقتصادی به‌عنوان دومین هدف دشمن اشاره کرد و افزود: برخی جریان‌های مخرب داخلی با غربی‌ها همراه می‌شوند تا ساختارها و سیاست‌های اقتصادی را تخریب کنند که باید مراقبت کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار