رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 11:13 شماره خبر : 6752 https://sobhtoos.ir/short/4ORWb 0
«صبح توس» گزارش می‌دهد؛

یکی از جوانان باغیرت کاشمری در مسیر بازگشت به منزل در دفاع از نوامیس مردم مورد حمله اوباش قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری یکی از جوانان کاشمری در مسیر بازگشت به منزل در دفاع از نوامیس کشور مورد حمله اوباش قرار گرفت.

این جوان باغیرت هنگام عبور از خیابان مشاهده می‌کند دو نفر موتورسوار اقدام به مزاحمت برای سه دختر نوجوان که اتفاقاً دو نفر از آن‌ها کشف حجاب داشتند، کرده؛ وی برای کمک به این خانم درنگ نمی‌کند و به‌صورت لسانی به اراذل‌ و اوباش تذکر داده، ولی توسط راکبان موتورسوار با چاقو از ناحیه گردن دچار زخم عمیق می‌شود.

ضاربان پس از حمله به وی در محل حادثه توسط مردم متوقف و توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

این جوان غیور در حال حاضر در بیمارستان کاشمر مورد عمل جراحی قرار گرفته و تحت درمان است.

از لحظه اول وقوع حادثه فرماندار کاشمر به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به رئیس شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی انجام و الحمدلله حال عمومی وی مساعد است. 

فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، رئیس شبکه بهداشت و درمان در لحظات اولیه با حضور در بیمارستان از این جوان باغیرت کاشمری عیادت کردند. 

سید مصطفی قرشی یزدی، دبیر ستاد امربه‌معروف شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ستاد حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند را وظیفه ذاتی خودش می‌داند.

امین الله‌زاده، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر نیز درباره این حادثه اظهار داشت: طی حادثه‌ای که برای یکی از شهروندان در حال امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر رخ‌ داده بود، کادر درمان بلافاصله بر بالین بیمار حضور پیدا کردند و حال عمومی بیمار مساعد و به بخش منتقل شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار