رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-17 15:04 شماره خبر : 6528 https://sobhtoos.ir/short/VdKZA 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: فلسطین، قبله اول مسلمین طی هفتاد سال اخیر و کلیدی‌ترین و محوری‌ترین مسئله جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ حجت‎‌الاسلام اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگراران با بیان اینکه فلسطین کلیدی‌ترین مسئله جهان اسلام است اظهار داشت: فلسطین، قبله اول مسلمین طی هفتاد سال اخیر و کلیدی‌ترین و محوری‌ترین مسئله جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: تلاش‌های دشمنان در طی هفتاد سال اخیر در جهت حذف تدریجی فلسطین از نقشه منطقه و جعل رژیم اشغالگر قدس به جای آن بوده است و استکبار با توطئه‌ها و طرح‌های گوناگون همواره تلاش دارد که این مسئله اساسی را از اولویت اول جهان اسلام خارج سازد.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: تا وقتی  غده سرطانی رژیم صهیونیستی در جهان حضور داشته باشد دنیا رنگ آسایش و آرامش را نخواهد دید و مسئله فلسطین همیشه از مسائل شماره یک اسلام بوده و هست و در این برهه از زمان اهمیت مسئله فلسطین دوچندان شده است.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: درآخرین جمعه از ماه رمضان به اتکای تاریخی امام خمینی (ره) روز قدس نام گذاری شد و مسئله فلسطین و قدس شاه کلید حل بسیاری از ناامنی‌ها و گرفتاری‌های مسلمین و امت اسلام  است.

وی در پایان بیان داشت: جبهه مقاومت با تقدیم شهدای مدافعان حرم و با تلاش و جانفشانی مجاهدان راه خدا ان شاالله نماز فتح را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار