رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/27 Thursday - 2024 16 May الخميس ، 8 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 16:14 شماره خبر : 6775 https://sobhtoos.ir/short/Vm8yG 0
در گرامیداشت روز شوراها مطرح شد؛

نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشتخوار بر موضوع رفع مشکلات جاده‌ها به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی در این شهرستان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشتخوار بر موضوع جاده‌ها به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی در شهرستان رشتخوار تاکید کردند و از مسئولان در وزارت کشور، استان و شهرستان درخواست تسریع در ترمیم و احداث باند دوم مسیر ترانزیتی رشتخوار به تربت‌حیدریه و رشتخوار به خواف را کردند.

رفع مشکلات جاده‌ای در رشتخوار مهم‌ترین خواسته مردم است

حسن سالاری، رئیس شورای شهرستان رشتخوار بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز شوراها با درخواست از مسئولان شهرستان و رئیس حوزه راهداری رشتخوار و همچنین مسئولان وزارت راه خواستار تسریع و رفع مشکلات در حوزه راه‌ها از جمله دو بانده شدن مسیر خواف- رشتخوار- تربت‌حیدریه و ترمیم آسفالت در این مسیرها شد و این موضوع را به‌عنوان یک خواسته عمومی در سطح شهرستان مطرح کرد.

تسریع در تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار خواسته شهروندان است

رئیس شورای شهر رشتخوار در این مراسم با اشاره به اینکه خواسته مردم امروز رسیدگی به وضعیت جاده‌ها است، تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار را یکی از موضوعات مهم و درخواست‌های شهروندان مطرح کرد و افزود:  با وجود قول‌های مسئولان در وزارت راه مبنی بر آغاز به‌کار دو ماهه طرح، اما همچنان اقدامی صورت نگرفته است.

محمد نجفی در ادامه با انتقاد از معادن خواف نسبت به عدم تخصیص اعتبارات کمک مالی به شهرداری رشتخوار گفت: با وجود بضاعت کم شهرداری رشتخوار سهم شهرداری رشتخوار از معادن خواف هیچ است، جاده مرگ تاکنون جان چند صد نفر را در سال‌های گذشته گرفته و موضوع جاده امروز به‌عنوان یک مطالبه عمومی در شهرستان مطرح است.

وی در ادامه به طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته در شهر رشتخوار اشاره کرد و اظهار داشت: ۳۱ میلیارد تومان هزینه اجرای پروژه‌های شهرداری رشتخوار در سال ۱۴۰۲ بوده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار