رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مدیر امور آب و فاضلاب رشتخوار خبر داد:

مدیر امور آب و فاضلاب رشتخوار گفت: با توجه به ناپایداری آب‌ و هوا و نوسانات بالای برق، ۱۰ روستای این شهرستان با قطعی آب مواجه شدند، که با تلاش بی‌وقفه مشکل برطرف و تأسیسات بار دیگر وارد مدار بهره‌برداری شد.

مجید کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: طی دو روز گذشته با توجه به ناپایداری آب‌ و هوا و نوسانات بالای برق در منطقه، چهار حلقه چاه و سه ایستگاه پمپاژ از مدار خارج شد و در پی آن، روستاهای حوض‌کرم، علی‌نقی، بند ازبک، جنت‌آباد و محمدآباد، کت و باسفر و عمیدی، نوق و آبنیه با قطعی آب مواجه شدند، که الحمدلله با تلاش بی‌وقفه نیروهای بهره‌برداری و پیمانکار انرژی مشکلات برطرف و تأسیسات یادشده وارد مدار بهره‌برداری شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب رشتخوار افزود: متأسفانه بامداد امروز در پی ادامه نوسانات برق و ناپایداری آب‌ و هوا، چاه روستای براکوه، و چاه روستای درریز از مدار خارج شدند و به دلیل، بارش شدید تگرگ در منطقه و جاری شدن مجدد سیل در برخی از مناطق شهرستان، مسیرهای دسترسی به روستاهای یادشده وجود نداشت.

کاظمی یادآور شد: نیروهای بهره‌برداری و پیمانکار انرژی از ساعت ۵ بامداد به محل اعزام شدند و در نهایت با عبور از راه‌های صعب‌العبور و فرعی با خودرو و به‌صورت پیاده خود را به تأسیسات آب شرب رسانده و مشکل را رفع کردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از نیروهای زحمتکش بهره‌برداری، پیمانکار انرژی و برون‌سپاری، از همکاری، صبر و شکیبایی مردم در روستاهای رشتخوار نیز قدردانی و تشکر کرد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار