رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-17 10:46 شماره خبر : 6506 https://sobhtoos.ir/short/4PRv7 0
طوفان الاحرار در سرزمین خورشید هشتم؛

مردم در راهپیمایی روز قدس به میدان آمده‌اند تا صدای سکوت مردمی باشند که رژیم جعلی اسرائیل صدای آنها را در نطفه خفه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است و زن و مرد و پیر و جوان با دهانی روزه تنها به عشق دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند.
به میدان آمده‌اند تا صدای سکوت مردمی باشند که رژیم جعلی اسرائیل صدای آنها را در نطفه خفه می‌کند.
برخی کودکان با پرچمی در دست، بر روی شانه پدران‌شان نشسته‌اند تا مدافع کودکانی باشند که به جای آغوش گرم مادر در آغوش سرد خاک خفته‌اند.
اینجا همه با اعتقاداتی متفاوت، عقیده‌ای مشترک دارند و آن عقیده حمایت از مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین است. همان‌ها که در مقابل هجمه‌های دژخیم و ددمنش اسرائیل قد علم کرده‌اند و زیر بار حرف زور نمی‌روند.
حضور یکپارچه مردم روزه دار به مبارزان فلسطینی این امید را می‌دهد که تنها نیستند و همه مسلمانان جهان همواره یار و یاورشان خواهند بود.
برخی عکس شهدایی که در کنسولگری ایران در دمشق به دست رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی به مقام رفیع شهادت رسیده‌اند را در دست گرفته‌اند و امروز را به نیت این شهدا و همچنین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدم بر می‌دارند.
مردم باری دیگر حماسه حضور دیگری رقم زدند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشتی کوبنده در دهان استکبار جهانی زدند.
امروز مردم ولایت مدار در میدان 15 خرداد گرد هم آمدند تا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کنند و  با حضورشان فریاد مظلومیت مردم فلسطین را منعکس کنند و در آستان مقدس هشتمین اختر تابناک امامت، نائب الزیاره مردم مظلوم فلسطین باشند.
مردم آمده‌اند تا بگویند برادران و خواهران ما در غزه، شما تنها نیستید و صبح ظفر نزدیک است.

ای قدس! ظهور مُنتَظر نزدیک است

خورشید دمیده و سحر نزدیک است

در سنگر انتفاضه پا بر جا باش

یک سنگ دگر بزن، ظفر نزدیک است

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار