رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/25 Tuesday - 2024 14 May الثلاثاء ، 6 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 18:46 شماره خبر : 6767 https://sobhtoos.ir/short/N2KBb 0
در حمایت از دانشجویان آمریکایی انجام گرفت؛

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های تربت‌حیدریه در حمایت از خیزش دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مبنی بر محکومیت اقدامات بی‌رحمانه رژیم جعلی صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تربت‌حیدریه ظهر امروز در تجمعی اعتراض‌آمیز، حمایت خود را از خیزش دانشجویی ضد رژیم موقت صهیونیستی توسط دانشجویان و اساتید اروپا و آمریکا اعلام کردند. 

دانشجویان دانشگاه‌های تربت‌حیدریه در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» همبستگی خود را با مبارزات مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان دادند. 

همچنین همزمان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در پردیس دانشگاهی واقع در شهرک سلامت علیه اقدامات پلیس آمریکا نیز تجمع کردند.

حماس، اشراف اطلاعاتی و توان بازدارندگی رژیم جعلی صهیونیستی را زیر سئوال برد 

در این تجمع مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با محکومیت اقدامات پلیس در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا، اظهار کرد: مدعیان دروغین ازادی بیان در برابر کشتار بی‌رحمانه رژیم خونخوار صهیونیستی سکوت کردند و دانشجویان و اساتیدی که به این اقدامات خبیثانه اعتراض دارند را بازداشت کردند. 

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد افزود: تا پیش از عملیات طوفان‌الاقصی رژیم غاصب صهیونیستی به دو عامل اشراف اطلاعاتی و توان بازدارندگی خود می‌بالید اما با انجام این عملیات ضربات غیرقابل ترمیمی به هر دو مولفه آنها وارد شد. 

وی بیان کرد: ضربه دوم را جمهوری اسلامی ایران از داخل خاک خودش به رژیم اشغالگر قدس وارد کرد و با وجود اینکه می‌دانستند پاسخ ایران قطعی است و در آماده‌باش کامل به‌سر می‌بردند و همچنین علی‌رغم کمک کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگر کشورها، اما پهپادها و موشک‌های ایران به اهداف اصابت کرد. 

در ۷ مرکز دانشگاهی تربت‌حیدریه شامل؛ دانشگاه دولتی، علوم پزشکی، فرهنگیان، آزاد اسلامی، علمی کاربردی، فنی و مهندسی و پیام نور بالغ بر ۱۲ هزار دانشجو و ۲۵۰ عضو هیئت علمی تحصیل و تدریس می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار