رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-02-24 08:22 شماره خبر : 6918 https://sobhtoos.ir/short/NEMBJ 0
شهردار مشهد خبر داد:

شهردار مشهد از احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شهری در محدوده الهیه و اقدسیه این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا قلندرشریف در مراسمی که دیشب به مناسبت اختتامیه جشنواره ورزشی رمضان مشهد (جام برکت و کرامت) در محل تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در ۱۸ رشته و در ۲۸ نقطه در سه بخش بانوان، آقایان و توانیابان و در رده‌های سنی مختلف، اقدامی بی‌نظیر است.

وی با اشاره به ساماندهی 8 هزار و 500 ورزشکار در ۱۸ رشته، این اقدام را حاصل تلاش و زحمات همکاران در کمیسیون‌های ورزش و فرهنگی و اجتماعی شورای شهر دانست که منجر به برگزاری جشنواره‌ای با این عظمت شده است.

قلندرشریف در ادامه گفت: هدف ما رشد دادن سال به سال این جشنواره با تعداد بیشتر ورزشکار و رشته‌های بیشتر است چرا که معتقدیم ریشه ورزش‌های قهرمانی در کشور و جهان از همین ورزش‌های شهری است.

شهردار مشهد همچنین از احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شهر در محدوده الهیه و اقدسیه مشهد خبر داد و افزود: این کمپ در رشته‌های ورزشی مختلف فضای باز، سرپوشیده و آبی احداث خواهد شد و در کنار آن هتلی برای رفاه حال ورزشکاران نیز ایجاد می‌شود.

جشنواره ورزشی رمضان مشهد جام برکت و کرامت که به همت شهرداری مشهد و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده بود و طی آن رقابت‌های ورزشی در ۱۸ رشته مختلف در بخش‌های آقایان، بانوان و توانیابان در ۲۸ نقطه شهر مشهد برگزار شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار