رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
رئیس اداره آب و فاضلاب نیشابور خبر داد:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور از آغاز عملیات اجرای لوله‌گذاری آب شرب به منظور آبرسانی به مناطق جنوب شهر نیشابور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب نیشابور جعفر تمیز در این باره اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه طرح اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر نیشابور و تفکیک زون ۴ از ۵ عملیات لوله‌گذاری با لوله فایبرگلاس به قطر ۵۰۰ میلیمتر به طول ۷۵۰ متر در خیابان شریعتی حدفاصل چهارراه شریعتی تا خیابان سی‌متری شهید طالقانی به منظور آبرسانی به مناطق جنوبی شهر نیشابور آغاز شده است.

وی افزود: با اجرای این پروژه و اتصال آن به خط‌‌‌ لوله، ٩٠٠ میلیمتر خروجی مخزن ١٠ هزار مترمکعبی غزالی در تقاطع خیابان شریعتی و کمال الملک، خط مذکور در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

تمیز بیان داشت: پروژه تفکیک زون ۴ از ۵ با عملیات لوله‌گذاری به طول ۱.۴ کیلومتر در اقطار ٣٠٠، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و ٧٠٠ میلیمتر و ساخت ۲۵ باب حوضچه شیرآلات جهت تفکیک زون شماره ۴ از ۵ شهر نیشابور با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری در حال اجرا است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه و اتمام پروژه لوله‌گذاری به قطر ٩٠٠ میلیمتر خروجی مخزن غزالی، در راستای توزیع عادلانه آب مناطق جنوب، شرق و غرب شهر نیشابور "منطقه شماره ۵ شهر نیشابور" از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار