رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 13:16 شماره خبر : 6632 https://sobhtoos.ir/short/en0wM 0
فرمانده سپاه امام رضا (ع):

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با صدور پیامی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین را یادآور حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان ارتش در دوران مبارزات انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط‌عمومی سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی، با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به همه مجاهدان و دلاورمردان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی تبریک گفت.

سردار غیاثی در این پیام، ۲۹ فروردین را یادآور حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان ارتش در دوران مبارزات انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: آمریکای جنایت‌کار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی، فکوری و...بود و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

وی در ادامه پیام خود آورده است: خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به‌ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

  فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام ادامه می‌دهد: برادران عزیز ارتشی‌ام در مأموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی‌سبیل‌الله در سپاه و بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند.

 سردار غیاثی در پایان پیام خود ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه ملت و رهبر عزیز انقلاب به‌ویژه ارتشیان قهرمان و فرزندان خدوم و دلاور قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور آورده است؛ از درگاه خدای متعال توفیقات روزافزون یکایک برادران ارتشی را مسئلت دارم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن‌دوستی و ولایت‌مداری است

همچنین امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور نیز در پیامی بیان کرد: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت‌طلبی و دشمن‌ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده‌اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: ۲۹ فروردین‌ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نام‌گذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

سرتیپ دوم ستاد معصومی افزود: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گران‌قدر به‌ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

در پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن‌دوستی و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد. با درود فراوان بر همه شهدای عزیز به‌ویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار