رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-25 17:43 شماره خبر : 6584 https://sobhtoos.ir/short/VlzXY 0
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از كشف ۸ رأس گوسفند سرقتي در پژو ۴۰۵ و دستگيري ۲ متهم به سرقت در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي سرقت هشت رأس گوسفند از يكي از شهرهاي استان و اطلاع از متواري شدن متهمان به سرقت به سمت شهرستان کاشمر، مأموران پليس آگاهي اين شهرستان موفق شدند، دو متهم به سرقت را هنگام فروش احشام در يكي از روستاهاي کاشمر شناسايي و دستگير كنند.

وی با اشاره به نحوه دستگیرشدن متهمان، خاطرنشان کرد: متهمان که هشت رأس گوسفند سرقت شده را با يك دستگاه سواري پژو ۴۰۵ به اين شهرستان انتقال داده بودند و قصد داشتند پس از فروش احشام سرقتي بلافاصله كاشمر را ترك كنند توسط كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به توقيف خودرو متهمان، تصریح کرد: دو متهم دستگيرشده در بازجویی‌های فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشكيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

وی از دامداران خواست، به‌منظور پيشگيري از سرقت احشام، آغل و مكان نگهداري دام‌ها را در محل امن پیش‌بینی كرده و مکان‌های مذكور را به درب‌های فلزي محكم، قفل و سیم‌خاردار مجهز كرده و هرگونه مورد مشكوك را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام كنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار