رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 12:45 شماره خبر : 6611 https://sobhtoos.ir/short/NEMjl 0
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از كشف يك ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال مواد غذايي قاچاق در اين شهرستان خبر داد و گفت: متهم این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشمر، حسن مشهدي در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادي حين كنترل خودروهای عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه وانت سايپا مشكوك و اين خودرو را به‌منظور بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامي در بازرسي از اين خودرو مقادير قابل‌توجهی مواد غذايي قاچاق كه فاقد هرگونه برگه خريد و مجوز حمل بود كشف کردند، خاطرنشان کرد: متهم این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد و کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصريح كرد: قاچاق كالا ضربات سنگيني به اقتصاد كشور وارد می‌کند و پليس با قاطعيت با متخلفان برخورد می‌کند.

كشف ۴۸۰ گرم مواد مخدر صنعتي در كاشمر

وی همچنین از كشف ۴۸۰ گرم هروئين فشرده و دستگيري يك متهم در عملیاتی جداگانه خبر داد و اذعان کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر حين كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي کاشمر به يك دستگاه سواري پژو ۴۰۵ مشكوك و اين خودرو را به‌منظور بررسي بيشتر متوقف كردند.

مشهدی با تأکید بر اینکه مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از انتقال خودرو به مقر انتظامي، در بازرسي دقيق خودرو موفق شدند ۴۸۰ گرم هروئين فشرده كه به طرز بسيار ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را كشف كنند، عنوان کرد: مأموران انتظامي در اين زمينه يك متهم را پس از تشكيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي کردند.

وی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاقچيان مواد مخدر را يكي از اولویت‌های كاري پليس است، تشریح كرد: پليس با قاطعيت با سوداگران مرگ مبارزه كرده و در اين راه از هیچ‌گونه تلاشي دریغ نخواهد كرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار