رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-17 13:43 شماره خبر : 6521 https://sobhtoos.ir/short/4y90z 0
فلسطین محور وحدت مردم تمام جهان؛

فریاد مظلومیت و شجاعت و ظلم ستیزی ملت قهرمان فلسطین در روز جهانی قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از حنجره صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مراسم گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری مراسم گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری روز قدس « از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار»در سراسر کشور برگزار شد.

مردم روزه‌دار تربت‌جامی به همراه مسوولان از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با بیست و پنجم رمضان  ۱۴۴۵ از مسیرهای تعیین شده، همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.

امروز بیش از هر زمانی شاهد وحدت ، هماهنگی و هم‌افزایی گروه‌های مبارز فلسطینی و نیز شکل‌گیری جبهه یکپارچه ضد صهیونیستی از جنوب لبنان و جولان سوریه تا غزه و کرانه باختری هستیم که در مدت کوتاهی نتایج و پیامدهای آن رژیم صهیونیستی را با چالش سهمگینی مواجه ساخته است.

راهپیمایان دوستدار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عکس آن شهید را به همراه داشتند و با تکان دادن پرچم ایران در دست‌هایشان شعارهایی از جمله « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل»، «حیدر حیدر»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده » و ... سر دادند.

پرچم حزب الله لبنان و نیروی مقاومت  و عکس شهدای فلسطینی در دست شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در تربت‌جام مشهود بود.

پرچم فلسطین نیز در مسیر راهپیمایی روز قدس توسط نیروهای بسیج و مردمی برافراشته شده بود؛ عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در تربت‌جام نیز پرچم فلسطین را در مسیری از راهپیمایی همراه می‌بردند.

برخی دست نوشته‌هایی با مضامین « تل آویو تل آویو ما داریم میاییم»، « در آن‌جایی که فکرش را هم نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم» و ...  در دست داشتند و برخی نیز صورتک‌های کاریکاتوری از شخصیت‌های ضد مقاومت را نمایش می‌دادند.

امروز زنان و مردان به همراه کودکان و جوانان و نوجوانان تربت‌جام با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان، یکپارچه برای آزادی قدس شریف به پا خاسته‌اند تا برای عمل به فرامین حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و جانشین خلفش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس شریف به صف شوند.

راهپیمایان بر بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به تمام قوانین جنگ و قواعد بین‌المللی تاکید دارند و خواستار اتحاد کشورهای جهان و مجامع بین‌الملل برای مقابله با وحشی‌گری‌های آنها هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار