رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 13:54 شماره خبر : 6635 https://sobhtoos.ir/short/V0kMJ 0
مدیر شرکت نفت منطقه تربت حیدریه خبر داد:

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: توزیع انواع فرآورده در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱ درصد افزایش داشت.

جواد بلندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: سال قبل مصرف بنزین با ۱۲ درصد افزایش به بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر، مصرف نفت گاز با ۱۱ درصد افزایش به بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر و مصرف نفت کوره با ۴۳ درصد افزایش به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید

وی تصریح کرد: در همین مدت مصرف نفت سفید با ۴۰ درصد کاهش به حدود ۶ میلیون ۷۰۰ هزار لیتر و گاز مایع با ۲۴ درصد کاهش به کمتر از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید. 

بلندی بیان کرد: در تعطیلات نوروز به‌رغم افزایش ۷ درصدی مصرف بنزین، شاهد توزیع بی‌وقفه سوخت و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی و زائرین عزیز آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام بودیم که لازم می‌دانم از همکاران پرتلاش منطقه و دست‌اندرکاران سخت‌کوش عرصه سوخت‌رسانی تقدیر و تشکر کنم. 

بلندی گفت: در جهت تکریم ارباب‌رجوع و در راستای مسئولیت اجتماعی با تمهیدات دیده‌ شده مطابق سنوات گذشته تیم‌های کنترلی و نظارتی منطقه و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب گلگشت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ فعال و به‌صورت مستمر فعالیت کلیه مجاری عرضه سوخت را مورد بررسی قرار داده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال از انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه بیش از ۴۲ میلیون ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده به حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه، خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد. 

بلندی ادامه داد: از این میزان نزدیک به ۳۰ میلیون لیتر در حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه توزیع و بیش از ۸ میلیون ۷۰۰ هزار لیتر به منطقه خراسان جنوبی و بیش از ۴ میلیون لیتر به منطقه زاهدان ارسال شد. 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار