رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-05 22:01 شماره خبر : 7159 https://sobhtoos.ir/short/4Q9k6 0
امام جمعه خواف؛

حجت الاسلام مظاهری: امروز مردم فرق بین خادم و خائن را خیلی خوب می‌دانند و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت بیانگر این بصیرت شگرف بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خواف با اشاره به اتفاقات سال های اخیر تشریح کرد: امروز در تحولات منطقه همانند جنگ اوکراین و روسیه و حمله اسرائیل به غزه کسی که نقش مهمی در منطقه و بین‌الملل ایفاء می‌کند جمهوری اسلامی ایران با مدیران لایق تراز انقلاب است.

وی افزود: مردم فراموش نکرده‌اند در گذشته مسئولین وابسته ای بر سر مسند بودند که همچون حکام عربی در برابر جنایت های انسانی فقط سکوت می‌کردند همچون خاطره تلخ تجاوز عربستان سعودی به یمن که با سکوت مرگبار دولت وقت همراه بود.

امام جمعه خواف اضافه کرد: مسئولینی که ادعا می‌کردند زبان دنیا را بلدند اما جز تلخی و ناکارآمدی چیزی شاهد نبودیم اما امروز مردم فهمیدند آن کسی زبان دنیا را بلد بود که بخاطر فقدانش ۶۳ کشور پیام تسلیت دادند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بسیار با بصیرت نسبت به گذاشته هستند، امروز مردم فرق بین خادم و خائن را خیلی خوب می‌دانند و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت بیانگر این بصیرت شگرف بود.

حجت الاسلام مظاهری بیان داشت: حضور میلیونی مردم حرف های بسیاری با مدیران گذشته و مسئولان آینده دارد که مهمترین پیام، انتظار ادامه مسیر شهید رئیسی توسط مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بن بست ندارد، هرزمانی به مشکلی برخورد کند یا بحرانی پدید آید راه چاره ای نیز در آن نهفته شده است زیرا مقام معظم رهبری در راس امور قرار دارند و با پشتوانه قانون اساسی و عنایت خدای متعال و به برکت خون شهدا، پر قدرت به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار