رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-05 21:42 شماره خبر : 8776 https://sobhtoos.ir/short/eolYd 0

عصر امروز پنج‌شنبه پنجم مهرماه پیکر 3 جان‌باخته دیگر حادثه معدن طبس در میان مردم قوچان تشییع و در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، فرماندار قوچان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: حادثه تأسف‌بار معدن طبس موجب شد جان 7 تن از همشهریان قوچانی از دست برود.

عباسعلی صفایی بابیان اینکه مراسم تشییع و خاک‌سپاری این جان‌باختگان طی 2 روز و با حضور گسترده مردم قوچان برگزار شد، افزود: تعدادی از این جان‌باختگان اهل روستای سراب قوچان بوده که برای تدفین به سراب برده شده و سه نفر نیز در باغ بهشت قوچان به خاک سپرده شدند.

وی با اشاره به اینکه در معادن و پروژه‌های یکی از اساسی‌ترین موارد تأمین سلامت، امنیت و حفظ جان کارگران و مهندسین است، تصریح کرد: در کار اول باید به‌به حفظ جان تأکید کرد که متأسفانه در این حادثه خطر متوجه کارگران که در خط مقدم هستند شد و همه جامعه و کشور داغدار شدند.

فرماندار قوچان را یکی از شهرهای با پتانسیل در زمینه کشاورزی، دامداری و حتی ساختمانی خواند که فاقد واحد تولیدی بزرگ است و یادآور شد: این شهرستان در حوزه معادن ضعیف است در زمینه کشاورزی و دامداری دولت امتیازاتی برای قوچان قائل شده که می‌توان اجرای پروژه‌هایی در این راستا هم به رونق کشور کمک و هم تأمین معاش جوانان را فراهم نمود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار